Skatungen - Teaser

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Den här affischen är bara så snygg. Den förtjänar att visas bara därför. Sen har vi två bilder på hur det ser ut när en kolv är på väg att skära.

Bifogat

• affisch.jpg
    affisch.jpg
    28.6 KB · Visningar: 187
  • kolv1.jpg
    kolv1.jpg
    19 KB · Visningar: 145
  • kolv2.jpg
    kolv2.jpg
    11.8 KB · Visningar: 158

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Lite skrapmärken från bommen är inte så farligt, men det där är lite för mycket ;)

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Förutom mysmek har jag fullagat och fullackat kåpor. Färg på sprayburk från Biltema såklart!

Bifogat

• toppkapa.jpg
    toppkapa.jpg
    30.9 KB · Visningar: 184
  • sits.jpg
    sits.jpg
    35.4 KB · Visningar: 217

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Teddy skrev:
Förutom mysmek har jag fullagat och fullackat kåpor. Färg på sprayburk från Biltema såklart!

Hmm, jag hoppas det bara är en dålig kamera, annars är det där väldigt lika influensadiarrébrunt?

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Tanken är jag lite smånöjd med. Jag kan inte riktigt bestämma mig för i vilket fack färgsättningen hör hemma. Raggarpråligt? Porrmurrigt 70-tal? Babygay? Pja, som sagt jag vet inte. Bilden med tank och framskärm blev suddig men ni förstår nog ändå. That's all folks!

Bifogat

• f_skarm.jpg
    f_skarm.jpg
    19.1 KB · Visningar: 108
  • tank.jpg
    tank.jpg
    15.1 KB · Visningar: 154

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Teddy skrev:
Tanken är jag lite smånöjd med. Jag kan inte riktigt bestämma mig för i vilket fack färgsättningen hör hemma. Raggarpråligt? Porrmurrigt 70-tal? Babygay? Pja, som sagt jag vet inte. Bilden med tank och framskärm blev suddig men ni förstår nog ändå. That's all folks!

hehe, bara jag som kommenterar ;)
Men tanken ser fräsch ut, lite honda vingar sådär, fast får inte ihop det med det brungula direkt?

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
oFFkeFF skrev:
... influensadiarrébrunt?

I o f s hade jag brottom när jag shoppade loss på Biltema men det där ska vara orange som en apelsin. Det är nog bäst att jag tar en sväng till garaget och kolllar så att de inte lurade på mig något annat. :)

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Är även tanken sprayad med biltemas sprayburkar? Snyggt!

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Teddy skrev:
I o f s hade jag brottom när jag shoppade loss på Biltema men det där ska vara orange som en apelsin. Det är nog bäst att jag tar en sväng till garaget och kolllar så att de inte lurade på mig något annat. :)

hehe, det kan ju vara kameran/ljuset också, men här på bild måste jag vara ärlig och säga att det inte ser för fräscht ut :banana

Linmag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RM125
Teddy skrev:

Men vad är det jag ser!? Ser ut som om du antingen har haft en bild på min hoj som förebild eller som skräckexempel... Mest troligt det senare.

Du ser ju ut att få till en riktigt seriös lack med olika färger och allt. Bra jobbat!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kan tänka mig att strukturen på färgen är som en apelsin. :)

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Linmag skrev:
Men vad är det jag ser!? Ser ut som om du antingen har haft en bild på min hoj som förebild eller som skräckexempel...
He he, kul att du såg det. Jag funderade faktiskt på att lägga upp det som en klurig gåta och se om någon var observant. Jag använde den till att prova olika mönster på.

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Mattias skrev:
Dekaldags snart, va?

Japp, snart ska jag beställa tid hos Plastikkirurg Mattias. Det finns mycket som behöver döljas. Ett lyft här och lyft där så kommer skatungen kanske inte att se ut som en fjunig tonåring men som en stilig karl i sina bästa år i alla fall. Plastic fantastic!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Inga flames? Inga No Fear dekaler heller? Biltemalack? Harru tenkt å krascha elle'?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Teddy skrev:
Har du tanken i barnvagnen :va

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag vill också mysmeka en 250 R hoj. :(
Ska hojen vara aplsin/svart/röd? Intressant och du måste lägga upp en bild när hela hojen är ihopskruvad, gärna pre och post dekaljobb.

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R6a
Helt ärligt? Kan man få hyfsad finish med Biltema Sprayburkar? Skall lacka mina kåpor nu men vill inte lägga för mkt tid och pengar på det då man garanterat klotar direkt när man väl lackat.....

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Lazy skrev:
Helt ärligt? Kan man få hyfsad finish med Biltema Sprayburkar? Skall lacka mina kåpor nu men vill inte lägga för mkt tid och pengar på det då man garanterat klotar direkt när man väl lackat.....

Man kan få fin finish med i stort sett vilken sprayburk som helst. Men, det viktiga är "capen", alltså hur bra munstycke man har, och det kan ta evigheter att hitta en bra cap...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0