twinner666 skrev:.........När det handlar om 2-3000kr/mån så är nog vaelt för många VÄLDIGT lätt........
p.grip skrev:Lånar en del ur ditt inlägg. Det är här det blir fel, man kan inte resonera som att man tjänar pengar på att skenförsäkra, du kastar ju ända alla pengar utöver trafikförsäkringen i sjön! i de allra flesta fall är ändå en trafikförsäkring på sig själv billigare än en helförs ställd på någon annan, och det innebär samma försäkringsskydd!!
twinner666 skrev:Låter vettigt vadå "samma" försäkringsskydd? hur kan det komma sig..du får väl inget om du skrotar den då??
Freppa skrev:Och där kom det. Yes, ladies and gentlement, jag är synsk. Kalla mig Saida fr.o.m. nu.
Ravetrancer skrev:jag skenförsäkrar inte, fast ni trodde väl inget annat????
//R
som inte en jävel läser i vilket fall.GSXR1100R skrev:Freppa har postat i fel topic, detta ska ligga under försäkringar
Just det, kan va skönt att välja vad man vill läsaSilwer skrev:som inte en jävel läser i vilket fall.
Anneli skrev:"en nödlösning vore.." ja för dig kanske, men inte för mig som ändå är tvungen att sälja hästen. Jag har redan gjort mitt val. Du är inte insatt i hur jag har det. DINA "nödlösningar" passar inte mig.
Allting är inte svart och vitt. Eller så enkelt som du tror. Och JA hojen är avställd. Och nej, det är ingen ursäkt. Det ÄR min nödlösning. Köpte hojen i slutet av säsongen, och du ska se att innan säsongen börjar står den på mig.
Sen är det inte särskilt mycket respekt att kalla någon för parasit. Jag gör så gott jag kan och är åtminstone ärlig.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|