E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Va ju finväder hela eftermiddagen!!
Regnar det inte när jag ska till jobbet i morgon ska jag köra KTM dit
Regnar det inte när jag ska till jobbet i morgon ska jag köra KTM dit
Måste erkänna att jag är kass på fjäderinställningar. Hjälp mottages tacksamt i höst/vinter. Missade ju fjädringsworkshopen tidigare i år men det kanske går att körs favorit i repris?
Med tanke på antalet gilla så finns de nog potential för att skramla ihop till en favorit i repris.
Effekt ja men got damn va butt ugly den är den gröna Kawan..
Kan man stå ut med en ful hoj (alt byta kåpor, bygga fighter) så har man mkt hoj för pengarna! Verkar nästan vara en gammal SBK i fin kostym.Effekt ja men got damn va butt ugly den är den gröna Kawan..
Ring och informera om att sommarn tagit slut och att han får 70k
http://www.blocket.se/ystad/Ktm_990_Supermoto_290_mil_42410629.htm?ca=17&w=3
Klart vi kan sätta upp fjädring igen i vår, men då kommer deltagarna få lite läxa i förhand. Att kolla instruktionsfilmen på YouTube ett par gånger i förväg så att de är lite mer med på vad vi gör än sist. Då var det svårt att få bra snurr och organisation på det hela tyckte jag. Eller så får jag styra upp det hårdare helt enkeltMissade ju fjädringsworkshopen tidigare i år men det kanske går att köra favorit i repris?
En sak jag inte förstår mej på, varför ens skriva 'ej bankörd' i en annons? Känns löjligt tycker jag. Idiotkörning/lek på gata är/kan vara råare mot cykeln än svenne-banåka. Hur bra mår motorn när ngn bränner däck på varvstoppet, släpper ner framhjulet lite hårt efter wheelie..
/orka bry sej
Du missade i annonsen Goffe att de står ej buskörd också
Måste fråga en sak också om annonser. Varför skulle de man säljer vara dyrare vid bytes?
Hade den race-härva skulle det väl stå, om de inte försöker dölja ban/racekörning förstås. Jag tror lite mer på glädjekalibrerad bromsbänk.K-Man: kan vara pcIII alt ett kawa-kit a la papunen? Eller falska siffror/säljknep?
Någon som har ett verktyg till att dra bort oljefilter att låna ut?
K-Man: kan vara pcIII alt ett kawa-kit a la papunen? Eller falska siffror/säljknep?
Någon som har ett verktyg till att dra bort oljefilter att låna ut?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|