Sketsnack/Allmänt tjöt

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Den är ju inte lika snabb som en blåvit även om den har 190 glädjehästar ;)

Jag förstår verkligen inte hur de får ut sån effekt... Original har den 163 på bakhjulet. Sällan ger slipon och bänkning 27 hästar... :rolleyes:

Men jag gilla'rt ändå. Det är ju en K5'a. Tjöööp i Tranemo å Tjööör hem! :tummenupp

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Har lite kik på denna hoj för en bra peng, inte lika het som den überkittade Gixxern som Kman länkade till.

K5 Gixxer jubileums Edition

View attachment 372108

Häftiga namn är inte din grej eller? Annars;
http://www.blocket.se/jonkoping/Electra_Ultra_Classic_43512292.htm?ca=17&w=1 Massa coola ord tagna ur filmer som mad max och terminator. Visserligen kombinerat med något man kan koppla ihop med kaffe och v70..

http://www.blocket.se/jonkoping/Honda_CB750_1972__Muscle_Machine__43509421.htm?ca=17&w=1 The Muscle Machine. Säger allt! Snygg dekor:kär

Om du fortfarande var inne på effekt före det mesta annat så;
http://www.blocket.se/jonkoping/Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_41485234.htm?ca=17&w=1

Annars kan du ju alltid köpa en 990 :hej

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
En sak jag inte förstår mej på, varför ens skriva 'ej bankörd' i en annons? Känns löjligt tycker jag. Idiotkörning/lek på gata är/kan vara råare mot cykeln än svenne-banåka. Hur bra mår motorn när ngn bränner däck på varvstoppet, släpper ner framhjulet lite hårt efter wheelie..

/orka bry sej

Håller med.
Vissa verkar ju tro att de trillar ihop efter någon kört hojen på en bana.. Hade gärna velat få veta om den gått tävlingar och träningar dock.

Men det är ju ganska smidigt, har den inga märken eller andra tecken på det så är det ju bara att insistera på att den AAaAaaaALLldriiiiggg vart på banan ":helig"

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Här är en grym Gixxer. Få mil, blueprintad (allt i motorn uppmätt och balanserat), lättare fälgar och 190 rwhp. Jag gav över 10000 kr mer för min K5'a när jag köpte den... :(
http://www.blocket.se/jonkoping/Suzuki_GSXR_1000__varsting__ev_byte_42963098.htm?ca=17&w=3

Finns nära dessutom. Sävsjö! Köp den Rav3n!!!
(eller inte för jag kommer va så jä-a avis! :D )

Nu har ju till och med frugan gett sitt Ok till den så vette fasen om man inte skulle slå till på den. :hihi måste åka och kika på den i alla fall så får man ta ett beslut efter det.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
En blingad traktor är fortfarande en traktor :hej Är det han som bodde på Torpa tidigare?
Måste det vara om det är enda sålda i Sverige.
Nytt rekord i milkostnad 400 kr/mil !!! :eek::3freak:4skrika:död:död:död

Vill du ha sällskap till Sävsjö?

Kan alltis vara trevligt med sällskap, ska slå säljare en pling så ska ja se när man kan få ihop de på en passande dag. :tummenupp

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Kan alltis vara trevligt med sällskap, ska slå säljare en pling så ska ja se när man kan få ihop de på en passande dag. :tummenupp
Sweet! Jag slutar 15 på fredag. Ledig lördag. Dagsljus är bra när man kollar fordon :)

Fasen va kul! Jag kanske måste provköra lite :tungan

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Den är ju såld en gång och jag tror att nuvarande ägare gav 225k för den så han har ju inte tappat lika mycket som första ägaren i alla fall... Morgan "x-ups" svåger som köpte den han är tydligen golfproffs om jag fattat saken rätt... =)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Dags att börja spela golf? :) RR eller skytte blir man inte rik på

Jag spöade ju FrysenRobban i hans eget Wii Golf i förrgår. Hur svårt kan det vara? :D

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Haha ja de finns en korthåls bana Pay & Play på Skinnarbo där man brukar åak förbi på Tranemo rundan oftast. Bara stället att pröva på om du inte gjort de. :hihi

Är ett par polare som brukar gå en runda eller två på sommaren för fun, bästa är fyllegolfen om nätterna. :hihi

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
När jag bodde i Dalarna skulle en kompis visa mig hur långgolf gick till och vi gick en korthålsbana. Jag har sällan skrattat så mycket i hela mitt liv. Bollarna for åt alla håll trots att han skulle kunna det där. Jag fick färre slag än han! =) :D

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
På allt utom att sjunga och spela musik :fakta Taktkänsla som ett :kryckor grottmongo :3freak(inte bara musikaliskt kanske) :D

:tungan

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har alltid undrat varför man har golf som hobby. Det är ju så jäkla dyrt att pyssla med.

Sen började jag köra hoj :död

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    238.7 KB · Visningar: 61

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Jepp ringt på den i Sävsjö den über-kittade men de var en snubbe som skulle kolla på den på Lördag och ev byta, så säljare bad mig återkomma på söndag. Sen finns alltid den kvar i Tranemo. Så vi får väl se om ja har nått i garaget innan vintern... :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin