Sketsnack/Allmänt tjöt

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Kman. lite IPSC KM 10-11?

Fan, har dragit ut på det så jäkla länge nu, imorgon blir nog sista dagen med mc åkning till biltema för att inhandla en underhållsladdare. tvätta hojen och täcka över den inför vintern. känns i hjärtat =(

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Har spelat Airsoft 2ggr nu med ett gäng kompisar på frysen. Alla dom har egna gevär så idag åkte jag med ner och köpte. Men eftersom jag inte är som alla andra så köpte jag bara pistol och 2 extra magg. Imon ska vi köra igen. Kman var med i fredags, och vore kul om fler va med.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
ja de är väl bara att posta här när de är dags så finns de säkert folk som är sugna, själv är ja i Tokholm i morgon så får joina next time.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Mjna objekten ja hittade var ju sålda sen när de kom till kritan, var en dag för sen på über Gixxern och nån vecka sen på Jubileums modellen. Så nu letar vi vidare efter den rätta... Är ingen panik än så länge, men visst skulle man vilja ha en nyare hoj och pryda garaget och pusta på inför nästa säsong. :hihi

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Kman. lite IPSC KM 10-11?
Japp det räknar jag med. Kommer att kitta upp mig med GoPro's både i pannan och på bröstet :)

Ni som vill kolla på lite riktigt roligt och fartfyllt pistolskytte kan komma till Jönköpings PK intill Eurostop på lördag förmiddag 10:e nov. In på grusväg mitt emot Statoil, passera grind med Securitasskylt. Tror att det är tredje infarten från rondellen sett, efter busshpl iaf.

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Åk inte sista åket, det ska ju tydligen ligga en förbannelse över det..
Jag sa till mig själv att jag ska åka imorgon oxå, men egentligen åkte jag och tvättade hojen, köpte mig en batteriladdare och sedan åkte och ställde in hojen, så nu tror förbannelsen att jag ska köra imorgon oxå, men jag har lurat den jäveln :yoparty

Köpte en laddare från biltema som var riktigt nice. man fäste ett par kabelskor (mer permanent fästa), från dem går det en kabel 20-30 cm till en kontakt, så nu har man alltid kontakten fastsatt där och det är bara att plugga i laddaren när man skulle behöva =) 260 spänn, skitbilligt :fakta

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Ja shit, det tänkte jag inte på, jag tror jag får ta bort den där lilla kabeln när jag tar ut den till våren igen, 0.0000000000000001 km/t mindre kan vara avgörande ;)

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Du är bara avis ;)
Och snart kommer Taus att skriva en hel uppsats här om hur mycket bättre Yamaha är än Suzuki haha

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Trodde Taus hade gått i ide för denna säsong (har inte sett så många Yamaha inlägg) ? :hihi

Last edited:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Sketsnack om bl.a. Banåkning i Eksjö?

Vore de intressant.? Ja å min vän Wicknertz kanske kan styra upp nått
Han e ju drink kung

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Nä, Picken outlaws kör sitt eget race numera verkar det som. Tråkigt

Det ryktas om att KTM kommer vara bäst i Vaggeryd snart.... :rolleyes:

Lillen: Bra initiativ. Skriv ett datum och plats i partytråden här så får vi se om man e ledig. Vi hade riktigt trevligt hos Rav3n nyligen iaf

Nu finns det en riktigt fin blåvit 1100R på Blocket men den är rätt dyr och han har polerat fälgkanterna :(
http://www.blocket.se/ystad/Gsxr_1100_43315237.htm?ca=17&w=3

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Nä, Picken outlaws kör sitt eget race numera verkar det som. Tråkigt

Det ryktas om att KTM kommer vara bäst i Vaggeryd snart.... :rolleyes:

Nu finns det en riktigt fin blåvit 1100R på Blocket men den är rätt dyr och han har polerat fälgkanterna :(
http://www.blocket.se/ystad/Gsxr_1100_43315237.htm?ca=17&w=3

Jasså fler KTM:er, de var värst... Ja de har varit dåligt med respons från Picken Outlaws. Alltid tråkigt...

De var en riktigt nice och fräsh 1100R men varför polare kanterna ? :va ser ju inte klokt ut tyckte inte ja i vart fall. :smasha

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
De kör cross och ska åka 690 allihop sägs det :rolleyes:

Det är nog bara en fas. Till 2014 kör de sporthoj igen :)

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...