DEN VAR JÄTTEFIIIIIIJN
Den går ju som sagt att Gatregga med och missminner jag mig inte så gillade du 600:an i Kalle's garage så... Tjöööööp..
DEN VAR JÄTTEFIIIIIIJN
Yippen: vad tror du om att borsta rent och smörja upp? På med 5.56 innan, borsta, smörj..
Vad gäller skoda kroken kan man köpa insatsen till nyckeln man lossar en liten låsning och så knackar man ur hela axeln och byter ut till nya friska grejjer..... om jag kollade rätt i etkan kostar låscyl med axel 170kr... Men jag måste ha regnr för att va 100%
Vad gör ni andra i kväll? Här tänder jag grillen. En Creamy Coleslaw står och gottar till sig i kylen
Hmm tjejen tänka baka lite så jag funderar på att trotsa regnet och dra och köra cross nu. Lär ju bli blött å sketigt
Vad gör ni andra i kväll? Här tänder jag grillen. En Creamy Coleslaw står och gottar till sig i kylen
NMK var visst stängt idag men HMK var öppet. Mattias (Nitro.se) och kusin skulle dit idag...
planlöst.......
Alternativt äta nybakt hos Biddaren
Välkommen igen då, ses på vägen & fyllan!Hej Kman, Goffe och ni andra som var med för ja vad ska vi säga ett par år sedan. Jag är tillbaka i forumet igen =)
(fd GiXXeN)
Varför visas inte min visningsbild när man skriver ett inlägg, den e ju pheeeet !!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|