Skitungar kör som svin genom stan (film)

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Ta en titt på det här, 4000 böter och indraget körkort för att köra som ett svin genom stan och korsningar i full fart mot rött.
Men fan om man kör på bakhjulet på en öde 70väg.. då jävlar ska det åtalas för grov vårdslöshet i trafik :D

Har kanske varit uppe redan men inte hittat, bara ta bort om det finns en tråd om detta redan.

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag tappar tron på mänskligheten mer och mer varje gång jag ser sånt här skit!
Jävla skitungar...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag missförstod filmen..

trodde dom var jagade från början :va

Jobbig förare med damp i högerhanden iaf, mimtecken hela tiden, läskigt !

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej nej nej nej jag vill inte dööö!!!

:rofl

Nepp, den där skall jag nog dra fram nästa gång någon påstår att jag kör galet.
Verkade fan int riktigt nyktra dom där? :va

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Hoj
Monster 696
Haha, lånat mammas Prius :D

Sen att han borde lära sig köra är ju en grej också!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Kul att se "brat" pojkar använda sig av gettoslang. hahhaa vad jag garvade när han sa "aina"

jetson

Guest
Kommer ihåg när man var 18 och det blev alltid en jävla hets i bilen hem, dock hade vi alltid nån som kunde bryta "transen" som ett gäng unga killar hamnar i när dom är fulla. Som killen i filmen försökte men inte lyckades med.

Gick ju bra iaf tror föraren lärde sig sin läxa med tanke på tystnaden efter att blåljusen började blinka, snuten hoppade ur direkt också så han fick nog ta en del skit hehe :D

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
hadde dem kört på slangen hade det vatt ok nu e de ba blä skjut dem hahahaha :krama:gnissla:banana:död:va:näsblod:D:gnissla :yoparty

kan inte annat än hålla med du .. tittar man på vissa hojfilmer som läggs ut här på forumet så är en del av dom lika illa om inte värre , men då blir det bara fräääääääänt

• Gilla
Reaktioner: R2

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Var någonstans körde han som ett svin?

120 på en stor fettoväg e ju jeeetesnabt.

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Tja. Det där var väl snarast rätt åt dom. Det är knappast vettigt att klippa nästan 120 på den 50 sträckan. Jag kör där lite då och då eftersom vårt huvudkontor ligger i närheten och jag har då ingen lust att köra mot grönt ljus på bågen bara för att bli klippt av en toyota prius som kommer i 120 mot rött på 50 sträckan.
Djävla idioter rent utsagt. Det är ju inte direkt motorväg där. Att dom drog ur lite på E4 skiter jag väl i men deras körning förbi Solna centrum var fan inte OK.

Mjow det är nog lite över gränsen, men resten av körningen var söndagskörning.

Tja. Alla har ju rätt att tycka vad dom vill. Körningen på E4 är väl en sak men deras körning i 120 på 50-sträckan förbi Solna station och Solna Centrum tyckte jag faktiskt inte var direkt söndagskörning. Den sträckan är inte lämpad för jättehöga hastigheter då det är en hel del korsningar där och ganska mycket folk i cirkulation. Att dom sedan klipper rödljusen i 120 på 50-väg bevisar bara att föraren inte direkt har alla paddlar i vattnet tycker jag.

Last edited:

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Tja. Alla har ju rätt att tycka vad dom vill. Körningen på E4 är väl en sak men deras körning i 120 på 50-sträckan förbi Solna station och Solna Centrum tyckte jag faktiskt inte var direkt söndagskörning. Den sträckan är inte lämpad för jättehöga hastigheter då det är en hel del korsningar där och ganska mycket folk i cirkulation. Att dom sedan klipper rödljusen i 120 på 50-väg bevisar bara att föraren inte direkt har alla paddlar i vattnet tycker jag.

Jag vet inte riktigt om jag håller med dig, just den sträckan som är öppen och fin är väl en av de få i stan som man kan pressa på om natten då det är väldigt bra sikt.
Jävligt dumt dock, då det alltid kryllar av poliser där i krokarna.

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Gillar kommentaren när dem ska ut på E4an "Asså du e fan ghostrider asså!:D

Men somsagt, jättekul tills någon dör. Idioter.

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
synd att föraren är så patetisk så han riskerar sina kompisars liv när dom skriker åt han att han vill bli avsläppt...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati