Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nej fasiken hon är uppfödd på rötter och tallkottar så det är därför hon tycker att sin mat är så god :hihi

Sant, vänjer man folk vid kulinarisk misshandel så tycker dom att allting är en höjdare...:D

Haha Vampis, nu har du halkat ner en placering!!!1111:hihi :hihi :hihi :pannkyss :spammer :krama
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Du ditt f********* ålabete! När vi andra (DVS. JAG) sitter på jobbet och tänker i mitt anletes svett så är du LEEEEEEDIG!:mad: :mad: :mad:

:mad: :mad: :mad: :mad: Det borde jag ju ha förstått!:huvet:

:pannkyss ;)

Mohahahaaaaa...
Det är så när man jobbar lååååånga pass... Man är ledig flera dagar i veckan... Hur nice som helst.
Skulle varit ledig imorgon oxå men det blev det inget av då jobbet ringde o frågade om jag kunde hjälpa till på förmiddagen då min kollega är sjuk.
På eftermiddagen hade jag annat planerat så det därför det blir halvdag typ... :D

Sant, vänjer man folk vid kulinarisk misshandel så tycker dom att allting är en höjdare...:D

Haha Vampis, nu har du halkat ner en placering!!!1111:hihi :hihi :hihi :pannkyss :spammer :krama

Ja men va fan då...
Det här va inge roligt längre.
Bara för att man har ett liv o är borta hos vänner så blir man petad... Jäkla människor...
*morrar*

Men det lugnt... Imorgon när jag sitter på jobbet ska jag minsann spamma igen. :D


Dubbelpost will be merged... *skratt*

O förresten så är Anna Skipper helt störd...
Helt ärligt...

Vikten handlar om att inte trycka i sig mer energi än man gör av med... Hur svårt kan det vara. rör man inte på sig ska man inte trycka i sig massa bullar och pizzor... Det är enkelt...
Det är få människor som har problem med ämnesomsättningen och därför är tjocka. Det handlar i de flesta fall om att man äter waaaay too much...

Sen att jag själv inte är så satans nyttig varje dag heller är en annan sak...
Världen blir tyvärr bara fetare o fetare oavsett hur många program i Du är vad du äter stuk de startar...

Folk är lata glupska jäklar...
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja men va fan då...
Det här va inge roligt längre.
Bara för att man har ett liv o är borta hos vänner så blir man petad... Jäkla människor...

Det straffar sig att ha vänner...:) Men jag tycker om dig ändå...:pannkyss

Vikten handlar om att inte trycka i sig mer energi än man gör av med... Hur svårt kan det vara. rör man inte på sig ska man inte trycka i sig massa bullar och pizzor... Det är enkelt...
Det är få människor som har problem med ämnesomsättningen och därför är tjocka. Det handlar i de flesta fall om att man äter waaaay too much...

Sen att jag själv inte är så satans nyttig varje dag heller är en annan sak...
Världen blir tyvärr bara fetare o fetare oavsett hur många program i Du är vad du äter stuk de startar...

Folk är lata glupska jäklar...

HEAR HEAR!:)

:va går folk och lägger sig så tidigt

Näpp.:D Jag hänger upp och ned i taket hemma, men sover gör jag aldrig!:tungan
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Mmm... idag måste jag f-n sova tidigt, kl.6 ska jag upp för att åka till Arlanda och hålla konferens hela dagen. :gnissla

:trött Natti vänner och andra

När går fröken upp egentligen i vanliga fall??? Klockan 6 är ju en helt normal tid att redan vara uppe för att senast vara inne på jobbet kl 7, en halvtimme innan man börjar......

Kanske ska börja släpa iväg dig på fler aktiviteter under dygnets ljusa timmar under helgerna du är kvar här nere :tummenupp
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Vikten handlar om att inte trycka i sig mer energi än man gör av med... Hur svårt kan det vara. rör man inte på sig ska man inte trycka i sig massa bullar och pizzor... Det är enkelt...
Det är få människor som har problem med ämnesomsättningen och därför är tjocka. Det handlar i de flesta fall om att man äter waaaay too much...

Sen att jag själv inte är så satans nyttig varje dag heller är en annan sak...
Världen blir tyvärr bara fetare o fetare oavsett hur många program i Du är vad du äter stuk de startar...

Folk är lata glupska jäklar...

Visst så många har inte problem med ämnesomsättningen men rätt många ligger på gränsvärde och får då inte hjälp och därför har enormt svårt att gå ner i vikt för hur mycket de än rör på sig så hjälper det inte. Utan de bygger muskler utan att minska på fettet i samma omsättning som en som har en normal ämnesomsättning.

Så att tro att folk är lata glupska jäklar är helt fel .
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det straffar sig att ha vänner...:) Men jag tycker om dig ändå...:pannkyss

Sicken tur... *glad*

Jag får göra slut med mina vänner och ovänner så jag kan spamma här istället. :p

Apropå vänner osv...
Om ens mamma tittar på en lite halvskraj och säger att man måste göra slut med sådana vänner som suger energi ur en hela tiden... är det typ i sista laget att faktiskt börja lyssna på mamma då??????
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top