m.eriksson
Redneck prostitute
jag kom precis på att jag gjorde en rätt duktig skrotning för sisådär 8-9år sen när man precis fått körkort, bilen hade gått å köra därifrån, om det inte vart för att det låg drev från lådan under bilen
Men okej, jag valde en kass rubrk!Vad är det du vill varna oss för?
Att du är sämst på att köra bil?
Jaha men du måte ju ha blivit påkörd av en stolpe?jag kom precis på att jag gjorde en rätt duktig skrotning för sisådär 8-9år sen när man precis fått körkort, bilen hade gått å köra därifrån, om det inte vart för att det låg drev från lådan under bilen
Men okej, jag valde en kass rubrk!
Jaha men du måte ju ha blivit påkörd av en stolpe?
jag kom precis på att jag gjorde en rätt duktig skrotning för sisådär 8-9år sen när man precis fått körkort, bilen hade gått å köra därifrån, om det inte vart för att det låg drev från lådan under bilen
Men okej, jag valde en kass rubrk!
Vad är det du vill varna oss för?
Att du är sämst på att köra bil?
Luriga dom där. 3.0 och manuell så är det lätt hänt att man busar för mycket.
Det set mycket värre ut när allt är intryckt och den står halft nere i rabbaten osv.har studerat bilden och det måste vara omöjligt att kracha sådär i 40-45 km/h talar du sanning så är det riktigt duktigt att lyckas
har studerat bilden och det måste vara omöjligt att kracha sådär i 40-45 km/h
Men vad äre med folk.Ja.
Inget proffs på området men utifrån andra olyckor med bromsspår vore 70-80 troligt.
Men vad äre med folk.
Om man går från 80km/h till 0 in i ett STUMT föremål, med en bil på dryga 1600 kg och som är uppbygt som en låda, tror ni då allvarligt att skadorna hade varit begränsade till Framskärm, höger lyktglas, blinkers, motorhuv samt en spricka i kylarfästet?
Hastigheten bilen hade när den träffade väggen var säkert inte mer än 30-40km/h.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|