McB skrev:Jag skulle givetvis ha ingripit. Att bara uppmärksamma ett pågående brott brukar skrämma förövarna på flykten, det är inte ofta det krävs fysiskt våld.
Benet X3M skrev:Ja! Tveklöst!
Jag är för dum för att förstå att jag kan bli skadad! :kocko Så jag hade tagit diskution! Först med ord och sen om det inte funkar så med min carbon och kolfiber klädda höger näve....
Solid snake skrev:Fan va mitt inlägg blev moppefucko.
Poacher skrev:Ja hade skutit dem allihop, direkt.
Finns liksom ingen anledning till att dem ska leva.
Markus skrev:Mycket.
Miss_Orchidee skrev:Skulle ni gjort samma sak eller skulle ni bara skita i det ni just sett om ni varit i mina kläder??
Solid snake skrev:Jaja, men hade du bara stått o glott då?
Markus skrev:Absolut, ja går alltid med rånarluva på kvällarna så jag hade ingripit direkt. Hade tagit typ en fet jävla kotte, eller en kastanj med taggarna kvar, och sulat rätt i nyllet på den där jävla rassen. Fan vad spö han hade fått, precis som för två år sen när jag gick i femman och mulade en kille i 4b så han börja tjura. Jävla nörd. Hahaha.
Superbee skrev:Jag hade nog ingripit, rasister skrämmer fan inte mig!
Tror man chockar ganska många "förövare" bara genom o vrålande fråga vad i helvete de håller på med!
Iochförsig svårt o säga allt har med situationen o göra.
Markus skrev:1. Jag vet inte vad jag hade gjort, det beror på situationen. Jag delade bara din moppefuckoanalys, det här var anledningarna:
2. Kanske hade du gjort så, har du någon gång slagit någon med ett järnrör? (På riktigt)
3. Så när det står två killar i 35 års åldern och driver in en skuld av en målis genom att trycka pistolen i munnen på honom, då räddar du killen? Speciellt om de är många mot en? Dadadadadada - Batman (Kapooof, Biiiing, Tjoff)
4. Dina skor kommer aldrig rädda dig ur någonting, tyvärr.
Miss_Orchidee skrev:Jag gick från skolan förra veckan bort till Estet huset för att ha bild, jag gick alldeles ensam, varför vet jag inte, men ialllfall så gick jag förbi ett hus där följande senario utspelades....
Inne på polishuset vägrar dom lyssna och
vafan, pappersarbetet kan dom väll göra sen eller??
Skulle ni gjort samma sak eller skulle ni bara skita i det ni just sett om ni varit i mina kläder??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|