Hmmm .Bensin kranen är ju inte vakumstyrd,verkar det som. Så den borde ju kunna stå på läge on ialfall i 5 min? eller hur fukar det på en hoj som inte har vakumstyrd bränslekran,ska man slå av till off direkt då? Men det låter inte heller bra. För man ska kunna stå i ca 5 min och ta ett snack med någon hoj kommpis och inte behöva slå av.
JohnVanB: Hur menar du?
,kan det va så?. den har gått ca 2700mil. Och den är servad enligt instruktionsboken. Den går ju hur bra som helst när den väl startat och man har gasat ur all bensin.Har funderat på tännings fel jag med, men det verkar lurt. Nog för den har fått någon tändsmäll när man åker fort och sedan motorbromsar ,men det känns normalt enligt mig.
Ett Dynojet kan väll inte ställa till med något sånd här? Jag är tror inte den är utrustad med något sånd,för när jag köpte den va den strypt,och original bolt on,luftfilter mm. Och den är ju original nu också förutom ett annan ljuddämpare.
och sedan en sak till, När jag åkte med ca 2-3 liter i tanken så startade den som den skulle.Jag starde väll den ca 5 gr,med lite bensin i tanken.sedan tankade jag och problemet va där igen, Vet inte om det har något med saken att göra eller om jag hade jäkligt tur då
Tack för alla svar, Är mkt tacksam