lasse kongo
Ny medlem
låter bra!! ide klart sugen
Kanon. Rösta i pollen då. Blir vi runt 60st så kanske detta kan bli realitet.lasse kongo skrev:2536847låter bra!! ide klart sugen
majtii skrev:2536657. En gång i tiden var det olagligt att gå mot röd gubbe, det ändrades.
majtii skrev:2536657Kollektiv civil olydnad...
Det låter som en bra ide
Kan detta va något? Kommentarer.Man skulle kunna göra en fond som innefattar flera delar
Miniskylt/utan skylt (samma sak)
Miniblinkers
Slipon/avgasbuller
Utan backspeglar
Sedan får man "använda" 2 tillfällen per år till vad man vill. De saker som inte ger böter får man ombesiktningen betald istället.
Chronic skrev:2536487...Är det inte lika onödigt att du lägger ner energi på att kommentera något som uppenbarligen inte rör dig?
G-L skrev:2540302ALLA motorcyklister påverkas såklart av samtliga outlaw-hyss som sker!
Alltså rör detta med miniskyltar och försöken att få böterna att svida mindre oss alla - oavsett vi är laglydiga tråkmånsar eller häftiga skitibestämmelserna-nissar.
Vad jag tycker?
Att outlawmentaliteten måste bort, till varje pris och med nästan vilken metod som helst, för hela hobbyns skull!
changco1 skrev:2540447Lycka till nu har du skaffat dig en livsuppgift.
*SNIPP*
Mr K skrev:2538745Man skulle kunna göra en fond som innefattar flera delar
Miniblinkers
Slipon/avgasbuller
Utan backspeglar
Sedan får man "använda" 2 tillfällen per år till vad man vill. De saker som inte ger böter får man ombesiktningen betald istället.
G-L skrev:2540302ALLA motorcyklister påverkas såklart av samtliga outlaw-hyss som sker!
Alltså rör detta med miniskyltar och försöken att få böterna att svida mindre oss alla - oavsett vi är laglydiga tråkmånsar eller häftiga skitibestämmelserna-nissar.
Vad jag tycker?
Att outlawmentaliteten måste bort, till varje pris och med nästan vilken metod som helst, för hela hobbyns skull!
Miniblinkers
Slipon/avgasbuller
Utan backspeglar
cbxnordberg skrev:2541095Hej på er alla/
jag kunde inte hålla mig ,utan måste skriva av mig :
vi i Sverige har haft regskyltar i många år , till en början var det en länsbokstav o sedan ett bilnummer=regnummer
o hade ma
*SNIPP*
lar mig men kunde inte hålla mig
ha en bra o trevlig höst på er alla :
mvh cbx nordberg
Miniblinkers
Slipon/avgasbuller
Utan backspeglar
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |