MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jag: :corn
Nacka skrev:Du borde hänga i 125-forumet därför att de andra grabbsen och tjejsen är i din egen ålder där. Poängerna i de här vuxendiskussionerna tycks flyga förbi dig som en nynnande humla gör när man passerar med hojen i 150 km/h. Ditt barnsliga sätt att argumentera där du tillskriver folk åsikter som de varken har eller har gett uttryck för passar kanske bättre där. Här har de åtminstone ingen plats.
Jag har aldrig nämnt något om rullgrus. Du uttryckte ju dock din åsikt väldigt tydligt några poster längre upp:
Det var inte helt tydligt vad det var 'lika klantigt som' men eftersom tråden handlar om en kille med två veckor gammalt körkort som övar bakhjulskörning så antar jag att det var det du syftade tillbaka på.
MostWanted_NKPG skrev:förövrigt är det inte olagligt att öva bakhjul på en avlägsen plats...
Masonit skrev:Vad snackar du om? De ju du som beter dig dumt åt. Bättre du lämnar din plats till någon annan.
\Masonit
Nacka skrev:Du borde hänga i 125-forumet därför att de andra grabbsen och tjejsen är i din egen ålder där.QUOTE]
Jag tror inte det är åldersrelaterat ifall nån kör 125 / 250 eller vad man nu kan tänka sig för klass.
Har du svårt att prata med människor yngre än dig? Jag vet inte om du är sån att du BARA klarar av pratar med människor i din ålder, men jag vill iaf kunna snacka med folk i alla åldrar.
MostWanted_NKPG skrev:ajja i helgen behöver ni inte va oroliga för mitt bakslangande är då å gottar mig i solen på hockenheim. utav bilar som varvar mer än våra motorcyklar...
Tss akta så inte startmotorkopplingen rasar på din nya r6a!P@trik skrev:2619908Tränar du segerwheelies, så glöm det....
R1 wannabe skrev:814743.....ja kör aldrig på marginalen till att skrota,,, bara dårar som gör..Det är bara dårar som tror att de aldrig kommer att krascha.......
Jag övar bakhjul varje dag också, har INTE helförsäkrat är väl bäst att tillägga , och jag är riktigt feg men det hjälper inte......förr eller senare kan det gå åt skogen.
Jag har full förståelse för att folk inte vill vara med och betala mina "missar".
fan vilken dubbelmoral.... han stegrar men han vill inte att den andre ska stegra... vafan detta är ett sporthojsforum klart som fan folk stegrar, och vissa stegrar inte... jag tycker folk ska ha förståelse för varandra.. jag betalar sjukt hög premie men sånt är livet, jag kör en sjuk hoj och det är priset. med mycket BHP följer mycket ansvar så är det(kör aldrig över din förmåga mitt motto). Det är väll egentligen skitbra att en kille som försöker stegra och kanske inte kan så bra, frågar någon som gör det varje dag.... bättre det än att han gör på fel sätt och smäller.... eller har jag fel..??
mvh
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |