Slangträning

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Nacka skrev:
Du borde hänga i 125-forumet därför att de andra grabbsen och tjejsen är i din egen ålder där. Poängerna i de här vuxendiskussionerna tycks flyga förbi dig som en nynnande humla gör när man passerar med hojen i 150 km/h. Ditt barnsliga sätt att argumentera där du tillskriver folk åsikter som de varken har eller har gett uttryck för passar kanske bättre där. Här har de åtminstone ingen plats.

Jag har aldrig nämnt något om rullgrus. Du uttryckte ju dock din åsikt väldigt tydligt några poster längre upp:

Det var inte helt tydligt vad det var 'lika klantigt som' men eftersom tråden handlar om en kille med två veckor gammalt körkort som övar bakhjulskörning så antar jag att det var det du syftade tillbaka på.

Vad snackar du om? De ju du som beter dig dumt åt. Bättre du lämnar din plats till någon annan.

\Masonit
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
känns skönt att få nått medhåll ibland iaf. tack för det dem som känner sig träffade... och ska ta det lugnt därute. relativt.
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
tror inte känslan sitter i antal veckor man har innehavit körkort,,, visst är det lätt att när man är ny på vadsomhelst att underskatta riskerna. men varken 2hjul eller 4hjul är inget nytt. oberoende körkortstids innehav.
 

Garpe

semper in primis
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Hojlös =(
MostWanted_NKPG Det e klart du ska köra på bakhjulet om du känner för de... :krama hehe
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Nacka skrev:
Du borde hänga i 125-forumet därför att de andra grabbsen och tjejsen är i din egen ålder där.QUOTE]

Jag tror inte det är åldersrelaterat ifall nån kör 125 / 250 eller vad man nu kan tänka sig för klass.

Har du svårt att prata med människor yngre än dig? Jag vet inte om du är sån att du BARA klarar av pratar med människor i din ålder, men jag vill iaf kunna snacka med folk i alla åldrar.
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
ajja i helgen behöver ni inte va oroliga för mitt bakslangande är då å gottar mig i solen på hockenheim. utav bilar som varvar mer än våra motorcyklar...
 

"turken"

japaner, japaner...
Gick med
20 Jul 2004
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
gixxer750-98, köp den!
MostWanted_NKPG skrev:
ajja i helgen behöver ni inte va oroliga för mitt bakslangande är då å gottar mig i solen på hockenheim. utav bilar som varvar mer än våra motorcyklar...

respekt... :yoparty
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
VM i trådlyft

profilepic8148_6.gif
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Haha rätt så rolig tråd så här i efterhand och än har jag inte hunnit bidra till några premie-höjningar eller statistik. Kanske ska be om ursäkt för min uppstudsighet 04, nae det tar vi en annan gång...
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
ahha grymt att gå tillbaka så länge och sedan dra upp en bild när man behärskar bakhjulsåkning ala carte ;)

Fet bild också Andersson
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
R1 wannabe skrev:
814743
.....ja kör aldrig på marginalen till att skrota,,, bara dårar som gör..
Det är bara dårar som tror att de aldrig kommer att krascha.......

Jag övar bakhjul varje dag också, har INTE helförsäkrat är väl bäst att tillägga :) , och jag är riktigt feg men det hjälper inte......förr eller senare kan det gå åt skogen.

Jag har full förståelse för att folk inte vill vara med och betala mina "missar".



fan vilken dubbelmoral.... han stegrar men han vill inte att den andre ska stegra... vafan detta är ett sporthojsforum klart som fan folk stegrar, och vissa stegrar inte... jag tycker folk ska ha förståelse för varandra.. jag betalar sjukt hög premie men sånt är livet, jag kör en sjuk hoj och det är priset. med mycket BHP följer mycket ansvar så är det(kör aldrig över din förmåga mitt motto). Det är väll egentligen skitbra att en kille som försöker stegra och kanske inte kan så bra, frågar någon som gör det varje dag.... bättre det än att han gör på fel sätt och smäller.... eller har jag fel..??


mvh
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Riktigt frän bild:yoparty fränt också att se bilderna från början när du övade då -04 och sen nu hur pass mycket duktigare du är!
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag har en uppfatning att man betalar för sin egen hoj...? Och om man inte har råd så kanske man inte ska köra den Mc..

Det är ju typ som att säga till en ferrari ägare att han inte för köra mer än 200 för om han skulle krocka så skulle försäkringen öka på Nissan micra....
tror inte de?:va

Aja fin bakhujuls åkning :D

En grej till när ni växlar så använder ni koppling?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top