Onewheeler skrev:Dumheten ligger som jag ser det inte i att köpa en sådan bur utan i att köpa den till det priset.
Agree.
Onewheeler skrev:Dumheten ligger som jag ser det inte i att köpa en sådan bur utan i att köpa den till det priset.
BlueNote skrev:Det jag menar är att om man tycker det är jobbigt att vänta 30 dagar och köper buren för att slippa vänta 30 dagar så slår man ut priset på buren per dag och ser vad det kostar att förhoppningsvis slippa bli av med hojen och slippa vänta 30 dagar.
(Det var någon som skrev att han/hon tyckte det var så jobbigt att få sommarn förstörd genom att vänta 30 dagar på försäkringsbolaget.)
Nyvaken och svårt att förkalra
Kamikaze kid skrev:Jaha!
Men har du sett buren?
Är den dåligt gjord?
Varför skulle 15 papp vara oskäligt?
Vart hittar man en som är av samma kvalité för ett lägre pris?
Vad grundar du dina uttalanden på?
Onewheeler skrev:Men har du sett buren?
-Nej.
Är den dåligt gjord?
-Troligen inte.
-Med tanke på uppskattad marerialkostnad och tidsåtgång ÄR 15k dyrt.
-Absolut billigast blir det såklart att göra en själv. Annars rekommenderar jag att leja bort jobbet till en svetsare. Kraftigt stålgaller finns att köpa på byggvaruhus. Likaså kraftigare stålprofiler att förstärka med.
je eller så köper jag en bur för 15 lök så är säsongen över ialf.Kamikaze kid skrev:Kan du ju göra...
Men om nån snor hojen så ska det väntas 30 dagar innan man börjar utreda hur mycket du ska få ut för din stulna Mc...
Vipp så är sommaren över för denna säsong!
Så ser jag det!
blom skrev:je eller så köper jag en bur för 15 lök så är säsongen över ialf.
och det är klart att du får för prylarna som sitter på.. alla gör vi som vi vill men inte fan skulle jag lägga 15 lök på en bur
sporTlovEr skrev:En kompis brorsa, håller på med stöldburar till Mc, i galvat stål så man kan ha sin pärla ifred, bra med plats i buren blir det jämfört med befintliga burar på marknaden, sport hoj plus en moped får plats, ja t om en custom hoj får plats.....
Man kommer att kunna köpa dessa på räntefri avbetalning på 36 månader á 400 kr, då kan man slippa även vandaler som kanske bryter sönder tändingslås, etc, så tråkigt med massa dyra självrisker för våldsverkare som vart i farten, buren kommer att kunna bultas i backen, man kan även skaffa en "top" till den och så har man även löst, vinterförvaringen utomhus med!!!
Man kan kontakta Guruville här på sporthoj för mera info, innan hemsidan kommer upp.
Kamikaze kid skrev:Så man kan konstatera att ditt uttalande är taget ur luften!
För du vet ju inte hur buren är kostruerad eller vad det är för kvalité!
*suck*
silvr skrev:antar att buren inte är godkänd av försäkringsbolagen?
Najs ide men verkar inte vara många som har råd
Onewheeler skrev:Vi släpper detta nu så slipper vi spamma sönder killens tråd mer än vi redan gjort. Tycker du att det är billigt så föreslår jag att du köper en bur.
Swedie skrev:Kan vi inte bara betala 400kr i månaden för att hyra en polsk liga som letar upp alla tjuvar?
Swedie skrev:Kan vi inte bara betala 400kr i månaden för att hyra en polsk liga som letar upp alla tjuvar?
sporTlovEr skrev:Denna bur har lösningar som INTE finns på andra burar, men jag skall länka till sidan när den blir klar förmodligen efter denna helg.
Och köpa räntefritt är väl inte fel?? Se det som en investering!
400 kr vad är det ? Äta ute ett par ggr, inte ens en halv krogkväll, eller ett par taxiturer, några paktet cigg, lite sprit o öl, o annat som folk slänger pengar efter..
Usch vad du är aggressiv. Buren är säkert jättebra och det finns säkert intresserade människor, men för många är 15 000 kr ganska mycket pengar när man redan har en dyr försäkring på sin motorcykel.Kamikaze kid skrev:Jaha!
Men har du sett buren?
Är den dåligt gjord?
Vad grundar du dina uttalanden på?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |