Kåpans konstruktion gör att den går i väggen vid 270, ta av kåporna så gör den 300...fluppen skrev:Vad har ni toppat era hojar till då ??? jag harinte maxat R1:an ämn..men vatt uppe i 270... Vad gör Rettan ???
Zigge skrev:...och jag fattar bara inte hur folk (ni) kan ligga och pressa i farter över 250 knyck!
Vred upp VFR:en i 210 friska idag men sedan vågade jag inte mer. Den går stadigt och har en del mer att ge men ojojoj vad det känns skitnödigt. Men skönt! För att inte tala om när man ska bromsa...!
Vad är hemligheten med att köra fort utan att skita ned skinnstället?
KINGFRAT skrev:Vad fan har du gjort då som inte har upplevt någonting somdetverkar
Hightuned skrev:210, det är ju ingenting med en moden sporthoj?. Ta ut den på motorvägen och testa om du tycker att lansvägen bilr lite obehaglig i den farten för 250 på mätaren ska väl i alla fall en vfr klara av?.
HAYABUSAHENKE skrev:Aahhh,,, äntligen så börjar ni prata kärlek på denna vackra sida!
Lösningen är HAYABUSA,,,, ja har kört gsx750r, å r1 innan,, båda enligt mig ordentligt snabba hojar,,främst r1. Men prova en hayabusa,,,ja har ett helt gäng vänner som kör r1, o när vi snackar motorvägssmisk så e d löjligt! FAANN va den går,, ja e inte liten ca 90 kilo,, min bror 105 kilo+ en liten ryggsäck,, vi åkte ifrån uppsala o hem,,noterade 280km/t på varvstoppet o då hade vi en växel kvar!!! TuffT!!!
O mina vänner som provat min buse säger d samma,, hojen är toksnabb,, botten som en traktor,,aerodynamik är A&O..
Så ring en hayabusa buren vän o låna,,,gillar nii fart så e ni fast..kör försiktigt,,
HAYABUSAHENKE skrev:Aahhh,,, äntligen så börjar ni prata kärlek på denna vackra sida!
Lösningen är HAYABUSA,,,, ja har kört gsx750r, å r1 innan,, båda enligt mig ordentligt snabba hojar,,främst r1. Men prova en hayabusa,,,ja har ett helt gäng vänner som kör r1, o när vi snackar motorvägssmisk så e d löjligt! FAANN va den går,, ja e inte liten ca 90 kilo,, min bror 105 kilo+ en liten ryggsäck,, vi åkte ifrån uppsala o hem,,noterade 280km/t på varvstoppet o då hade vi en växel kvar!!! TuffT!!!
O mina vänner som provat min buse säger d samma,, hojen är toksnabb,, botten som en traktor,,aerodynamik är A&O..
Så ring en hayabusa buren vän o låna,,,gillar nii fart så e ni fast..kör försiktigt,,
tks skrev:Allt är som sagt en vanesak. När jag tourade ned till Tyskland förra året blev det en del autobahnmil i 200+ (låg väl oftast mellan 180-210, någon gång uppe och nosade i 240), och då tyckte jag det gick långsamt när man kom ned i 100 km/h... satt och körde med en hand och så... fartblindhet.
Nu när jag bara kört XT på senaste tiden, och sällan åkt snabbare än 130, blev jag lite nervös då jag lyckades pressa upp XT:n i 170 i en lång nedförsbacke.
Om man kör fort ofta så vänjer man sig nog...
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |