Bra idé, är du med på en kvart framåt småtimmarna?honkiie skrev:enda sättet att sluta snusa är att börja med heroin
Bra idé, är du med på en kvart framåt småtimmarna?honkiie skrev:enda sättet att sluta snusa är att börja med heroin
Visst är det gott, men jag vill gärna hålla nere på det såpass att man har tänderna kvar framöver iafMr Brownstone skrev:Vad finns det för andledning att sluta snusa?? Lösningen på dina problem är ju jättelätt, sluta INTE! Snus är ju jättegott! Brudar.. bah, snuset är mer värt än så, visa lite karaktä för helvete!!
e-dwarf skrev:Helvete oxså , Vardagarna börjar fan bli problematiska utan snus , jag har inga naglar kvar pga aktivt bitande , Tuggummiräkningen är högre än snusräkningen var , jag klarar fan inte av det här , tror att jag ska börja tjuvsnusa när hon inte ser mej
Den kan vara mild, den kan vara syrlig, bäsk, kraftigHanneZ skrev:Vad har karaktär med snusande o göra?
mb skrev:Den kan vara mild, den kan vara syrlig, bäsk, kraftig
Zoega. Smakar gott annarsSolid snake skrev:Vad är det för kaffe du dricker då?
mb skrev:Zoega. Smakar gott annars
Vad har snusande med karaktär o göra dåmb skrev:Den kan vara mild, den kan vara syrlig, bäsk, kraftig
Tänkte mer på snusets karakrät än på snusarens...HanneZ skrev:Vad har snusande med karaktär o göra då
Syftade på att det krävs en smula karaktär till att få kontroll över kärringen så att hon inte klagar över snuset!!HanneZ skrev:Vad har karaktär med snusande o göra?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|