e-dwarf skrev:Tror det smakar som vanligt snus , det betyder att man inte får någon puss och så kostar det mer än vanligt snus har jag hört ? fast jag får kanske kolla upp det
Edit : svar till korvnubben , Jo , samma här jag märkte att jag snusade mindre under sommarn ,måste ha berott på mindre stress osv , men nu är det så att jag pluggar :/ och det är konstant stressigt , fan finns det ingen av-vänjingsklinik man kan vända sej till?
mb skrev:Nä nu orkar jag inte längre. 8 dagar varade pausen iaf.
*sträcker mig efter dosan*
Tog du en ????? Svara gosse!!!mb skrev:Nä nu orkar jag inte längre. 8 dagar varade pausen iaf.
*sträcker mig efter dosan*
Japp bara en, inget mer. Hade lite kvar i en gammal dosa. Det var snustorrt (bokstavligt talat) och gick inte ens att krama.Freakshow skrev:Tog du en ????? Svara gosse!!!
Fick du en kick
mb skrev:Nu härdar man ut ett tag till
sp33dy skrev:Upplever liknande problem som dig, mb.
Har sedan snusstoppet (8 dagar sedan) haft svåra sömnproblem. Vaknar stup i kvarten
Vet att tillvänjningsperioden för nikotin är ungefär 6 månader, men vilken är avvänjningstiden, dvs hur länge sitter det värsta suget i?
En annan köper stocken för 140 bagis=14 spänn dosan mmmmmmmmmmmtobbe_en1 skrev:kostar 23kr! ganska dyrt!
angelica skrev:En annan köper stocken för 140 bagis=14 spänn dosan mmmmmmmmmmm
Therudeboy skrev:Om man var så dum att man började snusa, varför ska man då försöka vara smart och sluta?
Ja, jag är själv snusare.
smörat in mig hos en kioskägare inköpspris kanoneshcRoC skrev:Hurdå? Billigaste jag köpt är danmarksfärjan där det kostar 14 danska
angelica skrev:smörat in mig hos en kioskägare inköpspris kanonesh
avisst högt som fan men vadå det gynnar ju mig istället för 25 snusar på statoil nästan halva priset. men visst är det myspys med en prilla på morgonen så nerverna hamnar på plats.cRoC skrev:okej
Dra på trissor är inköpspriset så högt...
precis så jävla bra hoj och snus vad mer kan man begäraMr Brownstone skrev:Vad finns det för andledning att sluta snusa?? Lösningen på dina problem är ju jättelätt, sluta INTE! Snus är ju jättegott! Brudar.. bah, snuset är mer värt än så, visa lite karaktä för helvete!!
cRoC skrev:Behöver väl inte vara dumt att börja... Började för jag tyckte om smaken och känslan. Ångrar det inte heller..
Therudeboy skrev:Är rätt hyffsat givet att det är dumt, kroppen försämras ju med åren. Själv började jag för att jag gillade ruset, men det försvann och med det kom berondet som inte är lika lätt att bli av med. Men iom att jag själv valt att börja tänker jag aldrig sluta med vissa undantag då.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|