Maverick_ou812 skrev:AIK borde tvångsdegraderas till Superettan
Det verkar ju inte behövas, nedflyttningen sköter de ju själva
Maverick_ou812 skrev:AIK borde tvångsdegraderas till Superettan
Maverick_ou812 skrev:He he he he.... tillåt mig skratta...
VI var 18 800 på Malmö Stadion, ingen slogs, ingen kastade in grejjor på planen, ingen hade uppmanat folk att storma planen om BOIS gjorde 1 - 0.
Konstigt... Det är aldrig Black Army som är inblandade i något. Det är alltid "dom andra" som står i klacken.
Lägg av nu va?!
AIK borde tvångsdegraderas till Superettan o sedan vidare ner i seriesystemen till klubben och dess "supporter klubb" (löjligt att en kalla den det) sett till att lösa problemen med huliganerna.
Men det är kanske mentaliteten totalt sett där uppe i 08- land som är problemet. Fast nääää... Bajen Fans brukar ju sköta sig när dom far land o rike runt så det kan inte vara fel på alla...
Hoppas nu Malmös o Göteborgs fans kan visa hur en riktig fotbollsfest skall se ut . 41 000 på Ullevi o dom flesta får gå besvikna hem...
Baby-ninja skrev:Det är ju inte heller sant... Det är Hammarby som hyrt arenan...
Chris Ash skrev:Nu är det hårklyverier vi håller på med, gietvis kan AIK lätt upplåta en lista på idioter åt Hammarby om nu AIK skulle vara bortalag.
Baby-ninja skrev:Nu har jag nog missat något, va det Black Army som spelade?
Baby-ninja skrev:Det är ju inte heller sant... Det är Hammarby som hyrt arenan...
Baby-ninja skrev:Det ligger som jag tidigare skrivit inte i BAs ansvar att porta någon, Råsunda är en arena som AIK (och även dif) hyr av sff för att spela sina hemmamatcher i fotboll på, BA har ingen rätt att bestämma vem som kommer in eller inte...
Thundercat skrev:Hyr Hammarby Råsunda?
Baby-ninja skrev:Är det så utrensningen går till i Heif? För jag antar att det är de laget du följt?
Det är ju bara för att det är Sveriges största (öh, nä) arena, MAO nationalarena, av någon dum jävla anledningBaby-ninja skrev:Japp! Alla Sthlm derbyn spelas på råsunda, med undantag av ett Cup derby förra året som spelades på stadion,
Chris Ash skrev:Vet inte hur det går till nuförtiden, de portade i alla fall folk från Olympia. Hur det löstes borta vet jag inte, men det lär ju inte vara omöjligt att lösa iaf. Jag tror inte någon fotbollsförening är intresserade av att ha bråkmakare på sina matcher.
Som jag ser det är problemen två, AIK är för slapphänta och de tar inte avstånd från Black Army, det borde de göra, så mycket skit som dess medlemmar ställt till med, det borde vara slut på sötebrödsdagarna nu.
Baby-ninja skrev:Förlåt det blev luddigt, AIK hyr Råsunda för ALLA hemmamatcher likaså dif, dock hyr hif Råsunda vid derbyn....
Baby-ninja skrev:Det är ju för faan ingen i "firma" kretsar som är medlemmar i BA!
Chris Ash skrev:Vet inte hur det går till nuförtiden, de portade i alla fall folk från Olympia. Hur det löstes borta vet jag inte, men det lär ju inte vara omöjligt att lösa iaf. Jag tror inte någon fotbollsförening är intresserade av att ha bråkmakare på sina matcher.
Som jag ser det är problemen två, AIK är för slapphänta och de tar inte avstånd från Black Army, det borde de göra, så mycket skit som dess medlemmar ställt till med, det borde vara slut på sötebrödsdagarna nu.
Thundercat skrev:Men BA vet väl vilka de är?
Baby-ninja skrev:Nja, till viss del ja, men det är ju inte så att det finns nån medlems förteckning i dom kretsarna...
Thundercat skrev:Men om de vet så får de väl hjälpa polis/matchvärdar att peka ut de som bråkar och förstör. Gör BA det så är det en tydlig markering att de är villiga att hjälpa till och ta avstånd från bråkmakarna.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|