SM på Anderstorp!!!

sandstream

Guest
Blev riktigt imponerad av Kreuger, sett han köra tidigare men i Söndags var det hög klass på åkningen.
Med tanke på att han inte kört banan tidigare (första gången var på lördagens kval) så lär det nog bli ännu bättre placeringar i kommande race.
 

np96

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Sthml
Hoj
hojlös
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha




Tjuvstarten på nr:96 var en halv hojlängd 5 sek innan starten gick, svårt att bortförklara den:D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Fast man måste komma i mål oxo :D
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
kul som fan att se er alla köra :tummenupp särskilt ni som körde på bakhjulet,burnade och torrvarvade i starten hahah

hur gick det för forumägaren ?

hur många hästar har en 250 ?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Swedie kom sist i SBK Challenge, pga soppatorsk.
En 250 har mellan 80 och 95 hk. Cirkus.
 

sandstream

Guest
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Enligt reglementet får inte hojen flyttas framåt eller bakåt när startljusen tänts.
 

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Åhus
Hoj
ZX10R 08
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Du kanske skulle klassa upp dig och köra med din IDMhoj i superbike så vi slöa "kalle anka" förare har en ärlig chans.:va
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha

Jo, framhjulet var långt förbi strecket. Vi såg det rakt uppifrån.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2921064 Vad hade han blivit annars?
Var på väg ifatt två förare som gasade extra (såg det ut som) när det var gulflag och därigenom "tog asfalt". Skulle blivit 20:e tror jag om jag tagit mig förbi dessa efter 1-2 varv till. Men det blev soppatorsk istället på sista varvet.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top