Slappa
Rage closed inside!
Har inte reflekterat över det förrens efteråt men har klassen 250 SP tagits bort?
Har inte reflekterat över det förrens efteråt men har klassen 250 SP tagits bort?
Plats 27 är knappast i topp...Precis som det borde vara..., en över 13år gammal konstruktion borde inte hänga med i topp på Anderstorp..., såvida det inte hade rört sig om en gammal WSBK hoj el liknande kanske
Nej, den har flyttat till ERF-helgerna
Tack! Hade missat de totalt!Körs tillsammans med erf numera. Första racet om två veckor på Anderstorp.
Med tanke på att han inte kört banan tidigare (första gången var på lördagens kval) så lär det nog bli ännu bättre placeringar i kommande race.Blev riktigt imponerad av Kreuger, sett han köra tidigare men i Söndags var det hög klass på åkningen.
Då får man ju inte ens stanna efter uppvärmningsvarvet
Tjuvstarten på nr:96 var en halv hojlängd 5 sek innan starten gick, svårt att bortförklara den
Kul film, men musiken störde speakerrösten lite
Fast man måste komma i mål oxoVa fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Enligt reglementet får inte hojen flyttas framåt eller bakåt när startljusen tänts.Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
En 250 har mellan 80 och 95 hk. Cirkus.
Plats 27 är knappast i topp...
Du kanske skulle klassa upp dig och köra med din IDMhoj i superbike så vi slöa "kalle anka" förare har en ärlig chans.Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Swedie kom sist i SBK Challenge, pga soppatorsk.
En 250 har mellan 80 och 95 hk. Cirkus.
Det vete tusan.2921064Vad hade han blivit annars?
Var på väg ifatt två förare som gasade extra (såg det ut som) när det var gulflag och därigenom "tog asfalt". Skulle blivit 20:e tror jag om jag tagit mig förbi dessa efter 1-2 varv till. Men det blev soppatorsk istället på sista varvet.2921064Vad hade han blivit annars?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|