sandstream
Guest
Bra fråga, jag har bara hört att det har inhandlats en KTM -07 men inte vilken modell.Om det är samma A- förare vi tänker på så är det väl till och med supermono han ska köra på en supermoto eller?
Bra fråga, jag har bara hört att det har inhandlats en KTM -07 men inte vilken modell.Om det är samma A- förare vi tänker på så är det väl till och med supermono han ska köra på en supermoto eller?
Fick Erik dispans till slut?
Är det från den dagen man fyller 13 eller det år man fyller 13?Däremot så har man numera i UEM-reglerna att man får lov att köra 125R i nationella mästerskap från det man fyllt 13 år.
Bra fråga, jag har bara hört att det har inhandlats en KTM -07 men inte vilken modell.
Vem har köpt ktm
Jimmy Lindström
Nej, kolla i KTM-cup tråden, en viss latexförsedd man där som frågar en massa sakerVem har köpt ktm
Jimmy Lindström
Man ger inte dispans på en sån sak. Däremot så har man numera i UEM-reglerna att man får lov att köra 125R i nationella mästerskap från det man fyllt 13år. Så det är en anpasning av vårat reglement till UEM's som man gjort och som gör det möjligt för Eric att köra i år. Superkul att få följa hur det kommer gå för honnom!!
Definiera "en sån sak" i detta fallet?
Vilka tillfällen ger man dispans?
Jimmy Lindström skrev:Hej har precis haft en härlig semester i Egypten där jag fick tillfälle att vila upp mig lite inför 2008.
Jag har legat lågt med mina planer inför 2008 då jag ärligt ska säga att min motivation inte varit på topp, dels pga. att jag saknat motstånd på tävlingarna som jag tämligen lekte hem med 20-30 sek på vissa race trots att jag vinka till publiken sista varven... (bortsett från ett & annat race då B(f)usklund hade glömt att montera av turboknappen på Anderstorp & kanske ?Våler!?...) Såg det senast på tv4 när han använde det i sin meritlista.... snyggt värre, mig veterligen så blev han diskad för fusk den tävlingen... Måste tyvärr säga att det är tråkigt att man inte kan backa klockan tillbaka till 2004 då startfältet hade namn som Cralle, Jansson, Folkesson, Landström mfl. när dessa försvann så försvann en mycket stor del av konkurransen. Men nu va det inte det jag skulle tjata om utan mig själv, jag har haft förhandlingar med Yamaha i ett tidigt skede men dom & jag klarade inte att höja varandras budgetar så vi blev tyvärr tvungna att avrbryta vårat samarbete. Jag har ett antal andra intressanta projekt som ännu inte har landat & dessa jobbar jag nu på & mer info kommer inom kort hurvida det går. MVH. Kamelryttar´n Lindström
Jimmy Lindström är inte så avslöjande på sin äntligen uppdaterade sida:
Fler frågor än svar....
Edit: Källa - http://www.lindstrom-racing.nu/article.php?aid=134
Var hans hoj i SM 2006 en R1 SP eller en vanlig R1 ombyggd till SP?
Om man kikar på bilderna så är det iaf inte SP-fälgar men dock en Öhlinsgaffel. Man skulle ju kunna tolka det som att det inte är en SP i grunden utan en std R1 ombyggd till SP, och isf är det tillåtet?
//oscar - som är trött på gnället på Backlund
Var hans hoj i SM 2006 en R1 SP eller en vanlig R1 ombyggd till SP?
Om man kikar på bilderna så är det iaf inte SP-fälgar men dock en Öhlinsgaffel. Man skulle ju kunna tolka det som att det inte är en SP i grunden utan en std R1 ombyggd till SP, och isf är det tillåtet? Bromsoken på SP-modellen är inte svarta vilket gör det ännu tydligare.
//oscar - som är trött på gnället på Backlund
Vad för nya förare är det i år som ska göra det svårare?Är du bara trött på det! Jag är trött på hela han!
Om han kommer tillbaka i år kommer han att få det svårare, garanterat!
Men det går ju bra att skrävla
Vad för nya förare är det i år som ska göra det svårare?
Är du bara trött på det! Jag är trött på hela han!
Om han kommer tillbaka i år kommer han att få det svårare, garanterat!
Men det går ju bra att skrävla
Mikael ( Knixen ) Nilsson stk 600
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |