Man kan väl säga att det saknas helt klart kompetens hos kontrollanterna för att kunna utföra dessa kontroller, eller är det tid som saknas??? Alla vill tyvärr hem på söndagen, förare OCH arrangörer ... MEN mina egna slutsatser
och erfarenheter från rejsandet i veidec 600 -04 -05 var att samtliga som hade råd att förfina sina cyklar för halva miljonen eller mer gjorde det, OCH LITE TILL ... hörde arga kommentarer om folkessons och jimmys raketbränsle under -04 som tydligen skulle vara 107oktan special osv... att jimmy tydligen under -02 -03 hade 750 motorn i sina 600 sukkor osv ... hur pass denna info stämmer låter jag vara osagt! Något jag däremot ogillar skarpt är när när trevliga och sköna snubbar blir skrävlare/skitsnackare/dryga/bäst/snyggare och rent ut sagt svin mot medtävlande/gamla polare bara för att dom helt plötsligt börjar köra fortare än de flesta andra .... ingen nämnd ingen glömd ... Har hört att vissa arrangörer till och med inte ens får betalt av vissa självutnämnda världsmästare för team/VIP mat osv ... DÅLIGT!!!! Hoppas att
-08 blir en grym säsong ur alla synvinklar ...
-Swedie, vi kanske kan hitta en gemensam helg i veidec så kan vi dela på de sista platserna
ska bli kul att "få pisk" av dig igen ... nu när du äntligen valt att köra på ett riktigt märke och kan konkurera ... KUL!