Wheeliegirl
Sporthojskonverterat
Lennartsson skrev:Nä hoppas inte det för har inte smutskastat nån alls här....
Mina frågor än så länge var väl att jag undrade vad som gjorts för att höja klassen på motard SM och mediabevakningen 2006 kontra 2005. För i mina ögon ser det ju inte ut som det är gjort. Skulle ju gärna vilja bli omvänd med fakta där så man oxå kan se positivare på saken.
Har ingen aning vilka dom är alls?????????? Aldrig hört talas om någon av dom?????? Ni skulle absolut ha fram mitt namn men vilka är ni????? Weeligirl???? Aldrig hört sett eller nått.... Ni kan inte ta förgivet att man som ny här ska veta alla konstiga namn ni har....
Har du tänkt på att folk kanske inte svarar på dina frågor, för att dom inte kan eller vet svaret?
Tagga ner några kilo så ska du se att det går bättre...
Som YPVS säger, börja om...
Om du dessutom tar dig tid att läsa lite på forumet, så får du också reda på vilka vi är... Om du tittar i Supermotoforumet, ovanför alla inlägg, så står det en massa namn. Om du klickar på dem, så kommer du till den personens profil. Du kan skicka privata pm till dem där. Moderatorer är de som "vaktar" forumet. De tar bort bl.a.
dubbla profiler och stötande inlägg. Swedie grundade och äger detta forum. Han ska du hålla dig sams med. HW, Gustav O och Mr Rockster är moderatorer (deras namn står i grönt).
Jag är ingen expert på detta, så som sagt kan du snacka med moderatorerna om du har ytterligare frågor.
Mvh,
Sara
Sammankallande
LMS Supermoto
Last edited: