Bra att du är med och svarar på en del frågor.... Men Crille du måste förstå att det inte är dej personligen som jag ifrågasätter utan ditt sätt att jobba som Svemo representant. Jag tycker oxå det ska bli kul att dra på rr banorna om jag kan vara med? Men ditt snack om att du jobbar för den stora massan måste jag ändå ifrågasätta!!! Vad har dom för behov av TV? Jag tycker att eftergifter kan göras för att bästa (svenska) startfällt kan vara med.fetsladd skrev:Jag har som ni troligen förstått följt den här tråden i och med att jag startade den ,
Jag rekomenderade dessa herrar att föra resonemang och funderingar runt deras problem med dubblering på den här tråden.
Vill först ge Lennartsson ,Huvell med bror ett svar på ert uppjagade konstaterande om varför "arrangören" inte blivit kontaktad, återigen så pågår försök till lösningar men då inom SVEMO och Sektionerna, strandar det redan på sektionsnivå angående Tidsplanering och kostnader så finns det ingen annledning till att fortsätta till arrangören .
Sen att påstå att TV skulle va enda orsaken till bestående tider är helt fel, citera Rätt om du ska delge interna mail Lennartsson orsaken är upplägget för RR och TV svarar Peter, alltså tidsplanering och kostnader,
TV är en bonus för oss , Vi är några stycken som försöker ordna spons-pengar för att täcka TV-kostnaderna just för att förarna inte ska behöva betala en krona för det , Det är Toppteamen som ska stå för kostnaderna där även några av er har blivit tillfrågade om ni kan tänkas hjälpa till men jag vill inte delge ert svar om det.
Svar angående anm.avg/TV-kostnader till Jocke K., Lennartsson, Huvell med bror
är att 900kr i anm.avg. är det vi lyckats komma ner i , och oavkortat går 900kr till arrangören & ingen TV-avgift ,
RR-förarna har anm.avg. 1.900kr + TV-avgift.
och dom ser inga problem idet förutom att dom tycker att ni betalar för lite men tillför publik istället.
Så lägg ner lynchstämningen runt TV-frågan som inte ens kanske blir av, Peter och jag sliter med att få bra arrangemang åt er och att Sporten ska växa, Jag vet att det kommer ett stort gäng "tillbaks" efter Rally-cross-skilsmässan , alla vi pratat med ser fram emot att få köra på riktiga banor och med proffsiga arrangemang (utom ett fåtal som går att räkna på en hand) med det är ändå massan vi jobbar för, inte entstaka villjor .
Jag hoppas ni står på startlinjen i Anderstorp och speciellt Jocke med sitt Kawa450team om inte med honom i sadeln så med någon annan värsting.
Det kommer som sagts tidigare att förmodligen bli lite internationellt inslag av förare under 2006.
Vi jobbar vidare
Hälsningar
Crille
Mvh Jörgen Huvell