Nysse skrev:
1. Ska man tolka skillnaden i dagsläget att kursen får SMC-stämpel
2. och man får 200:- rabatt om man är medlem. Hurra!
1. Ja
2. Ja *
* Kursen koster 3.200,- och då ingår 1 års medlemskab i SMC
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Är du redan medlem, får du 200 kr i rabatt
Sandstorm skrev:
a. Nu känns det bättre och jag ska helt klart ta mig en funderar på om utbildningen kan vara något för mig.
...
b. Förutom den teoretiska utbildningen från instruktörerna, vad är det mer som ingår?
* Har de hojar man lånar?
* Är det oxfilé till lunch och paraplyflickor i depån?
a. Det var ju bra - tänk hur fördomme och internet babbel kan förstörre
b. Vi gissar att alla som vill med i år kör på ägna sportiga hojer - så vi har inte kalkylerad på att dom tar med sig deres hyr-hojer. Det är ganska dyrt att frakta dom från England och hit - så det pris man ska ge i hyra blir för högt har vi värderad..
I vanligt fall, är 2 dagas CSS kurs med hyrhoj något som koster typ 16.000 kr.. - det var vår /SMCs värdering att det var far-out för oss vanliga sporthojs åkare!
Hyra av bana, ambulans, frakta från Uk diverse leanbikes, material, Instruktörer, Organisatörer, mekaniker, paraplyer, etc., koster ganska mycket
Josef skrev:
Varför skulle CSS vara billigare här än i övriga europa? Normalpriset ligger på £245-£319, dvs från ca 3200 till ca 4100 sek
- så priset på 3.000 kr känns faktisk lagom Ok
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
(enligt min uppfattning)
WestW skrev:
I. Gå med i en MC klubb i Uppsala sen blir du SMC medlem genom dom och vips så får du åka på Rörken gratis varje måndag
II. Om du inte gynnar IF förstås
I Ja
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
- Men, du också ta med på SMCs Grundkurser (avrostninger) f. motorcyklister KOSTNADSFRITT utan att du ska vara medlem någonstans. Sålunda är framtiden olika produkter, kvaliteter, ämnen = Olika priser...
II. Nu är det 2005, och du kan läsa annanstans här "skrammelprat" om SMC och power mott F-bolagen - det får vi ju acceptera - kanske även du ska ha Rörken Teori i år
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)