SMC Säsongsavslutning 17 september

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Ort
Teckomatorp
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Då är det kanske ok att ställa dit släpet med våra hojar oxå ?
Vill ju inte ha det stående utanför hotellet
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Får man någon bekräftelse på att man är med?
Ser på länken att pengarna kommit in men det är ju överfullt i alla grupper.:confused:
 

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Ort
Skövde, tyvärr...
Hoj
Ingen & alla...
HW skrev:
2426685 Det är inga problem, vi kommer ju vara i klubbhuset så det är inget problem om någon vill sova på parkeringen utanför.

/HW

Förstår jag dig rätt i att vi inte kommer in i depån ?
Isf, hur ser det ut med el ?
Vi är säkert i behov av det... :sjuk
 

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Jag vill gärna köpa en plats i medel eller snabb grupp. Skicka ett PM om du har en plats till salu.
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Birma skrev:
2426833 Får man någon bekräftelse på att man är med?
Ser på länken att pengarna kommit in men det är ju överfullt i alla grupper.:confused:

Står du som betald är du med, om du INTE (läs det igen, INTE) kommer med får den person som inte kommit med ett meddelande om detta.

Alltså, har du INTE fått nåt meddelande och du står som betald, betyder alltså att du är varmt välkommen den 17:e

//håkan
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
[/QUOTE]Alltså, har du INTE fått nåt meddelande och du står som betald, betyder alltså att du är varmt välkommen den 17:e

//håkan[/QUOTE]

Tackar, tackar:tummenupp
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Plats kopes i snabb eller mellangruppen!!! PMa mej eller ring pa 0739-803188
MVH /Lasse S
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
southwick skrev:
2435104 Plats kopes i snabb eller mellangruppen!!! PMa mej eller ring pa 0739-803188
MVH /Lasse S

hoho... här skall tjänas pengar... :va
hur mycket ger du för en plats? 1500? Du tjänar 3000:- på försäkringen!:mad:

Tyvärr är det inte så det funkar.. men tanken var god, eller hur?

/HW
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
HW skrev:
2435330 hoho... här skall tjänas pengar... :va
hur mycket ger du för en plats? 1500? Du tjänar 3000:- på försäkringen!:mad:

Tyvärr är det inte så det funkar.. men tanken var god, eller hur?

/HW
??? Jag forstar inte din tanke overhuvudtaget. Har du nan plats att salja eller inte? /Lasse
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Nä, men man kanske skulle köpt upp ett 10-tal platser och startat en svart marknad.. det verkar vara bra sug efter platserna!

/HW
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
anmälan och betalinfo
Klicka på http://lms06.mine.nu/17septlista.php
sen på den grupp du är anmäld i

Står du med och är betald (som vanligt med betalinfo, 3 bankdagar + HW's tid att uppdatera hemsidan, längst ner står när den senast blev uppdaterad

Gränsen är 30per grupp, de som har både anmält sig och betalt men inte står med på listan får tillbaka sina pengar. (ingen information från anmälningarna är borttagen)

Sorteringen är som följande.
Är ni betalda på samma dag så gäller anmälningstid.

Ska klura ut ett bra sätt att visa vilka det är som inte kommer med på listan så det inte blir nåt missförstånd, det här får duga för tillfället dock. Vi vet såklart vilka det är, jag tänkte bara försöka förtydliga det hela...
I skrivande stund är betalinfo senast uppdaterat 060904
 
Last edited:

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Nu är det knasigt

Hallå håkan och HW... nu blir jag väldigt konfunderad...

Jag anmälde och betalade bland de första de 16e augusti redan, och mitt namn har varit med tidigare bland mellangruppen men nu när jag kollar så är jag inte med där???

Blir inte heller mycket klokare av det du skrev ovan håkan? Har dutagit bort folk som tidigare varit anmälda och betalat eller?

Håller ni på och uppdatera databasen eller nåt???
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
.

Någon som kör i mellan eller långsamma gruppen som vill köra i snabba gruppen?

PMa mig...

//Pippi
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Pippi skrev:
2439097 Någon som kör i mellan eller långsamma gruppen som vill köra i snabba gruppen?

PMa mig...

//Pippi

Jag vill ev byta från mellan till snabb grupp.. Men först villjag se på plats hur fort det går i den snabba gruppen.. Om ingen annan byter med dig kan vi väl kolla lite när vi är där..:tummenupp
 

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Ort
Teckomatorp
Hoj
Gsx-r 1000 K7
RuffRyder skrev:
2438451 Hallå håkan och HW... nu blir jag väldigt konfunderad...

Jag anmälde och betalade bland de första de 16e augusti redan, och mitt namn har varit med tidigare bland mellangruppen men nu när jag kollar så är jag inte med där???

Blir inte heller mycket klokare av det du skrev ovan håkan? Har dutagit bort folk som tidigare varit anmälda och betalat eller?

Håller ni på och uppdatera databasen eller nåt???
Jag är oxå fundersam har samma uppgiter på mig och min sambo .
"edit" De har uppdaterat listorna skall vara rätt nu :tummenupp
 
Last edited:

Nautilus

Livsnjutare
Gick med
13 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS
håkan skrev:
2438308 anmälan och betalinfo
Klicka på http://lms06.mine.nu/17septlista.php
sen på den grupp du är anmäld i

Står du med och är betald (som vanligt med betalinfo, 3 bankdagar + HW's tid att uppdatera hemsidan, längst ner står när den senast blev uppdaterad

Gränsen är 30per grupp, de som har både anmält sig och betalt men inte står med på listan får tillbaka sina pengar. (ingen information från anmälningarna är borttagen)

Nu är jag också konfunderad, som RuffRyder före mig..

Jag fanns inte med på listan för mellangruppen. Däremot fanns jag med för några dagar sedan, jag var registrerad som anmäld och betald, och jag var en av de 30 st först registrerade betalda. Alltså borde jag, enligt all annan info i den här tråden, ha fått en plats.


Vad är det som har hänt? (Jag har inte fått något mail om att jag inte skulle ha kommit med heller.)
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det låter som en bra ide´ :)

//Pippi

Birma skrev:
2439184 Jag vill ev byta från mellan till snabb grupp.. Men först villjag se på plats hur fort det går i den snabba gruppen.. Om ingen annan byter med dig kan vi väl kolla lite när vi är där..:tummenupp
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Nautilus skrev:
2441736 Nu är jag också konfunderad, som RuffRyder före mig..

Jag fanns inte med på listan för mellangruppen. Däremot fanns jag med för några dagar sedan, jag var registrerad som anmäld och betald, och jag var en av de 30 st först registrerade betalda. Alltså borde jag, enligt all annan info i den här tråden, ha fått en plats.


Vad är det som har hänt? (Jag har inte fått något mail om att jag inte skulle ha kommit med heller.)

För ett par dagar sedan gjordes listan om. Från att ha visat ALLA anmälda och betalda sorterar visar den numera endast det 30 först betalda. Finns det fler som betalat samma dag på slutet sorterar den istället på först anmäld.

Vi kan omöjligt ta emot mer än 30 peroner per grupp och då är det turordning som gäller! Tyvärr får vi säga, för jag skulle gärna ta emot alla men då blir det ingen vidare kvalitet på körningen och vi överskrider tillstånd och försäkringsvillkor.

Mysql är obarmhärtig, den sorterar strikt efter order från "håkan"!!:argpådato
 

Nautilus

Livsnjutare
Gick med
13 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS
HW skrev:
2443597 För ett par dagar sedan gjordes listan om. Från att ha visat ALLA anmälda och betalda sorterar visar den numera endast det 30 först betalda. Finns det fler som betalat samma dag på slutet sorterar den istället på först anmäld.

Vi kan omöjligt ta emot mer än 30 peroner per grupp och då är det turordning som gäller!

Jo, maxgränsen på 30 per grupp är det väl inte så mycket att säga om. Det är inte den jag undrar över.

Men du verkar ha missat att jag fanns på listan över de 30 först betalande för några dagar sedan! Hur kan någon som fick sin betalning registrerad efter mig putta bort mig från listan?
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
HW eller håkan, har inte lust att dra lite snabb vad som gäller vid typ inskrivning o shit. Typ måste jag ha fösäkringspapper, regpapper och sådant?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top