SMC Säsongsavslutning 17 september

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Pippi skrev:
2458812 Vi har en plats över i snabba gruppen för den som är intresserad. Först upp med pengar får platsen...:tummenupp


Vore det inte bättre och erbjuda dom som står med på listan med en köplats över 30 och inte får komma den platsen i stället..
Dom pengarna finns ju redan på kontot?????
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Snail_shell skrev:
2459284 Vore det inte bättre och erbjuda dom som står med på listan med en köplats över 30 och inte får komma den platsen i stället..
Dom pengarna finns ju redan på kontot?????


De tycker jag oxå, men HW skrev ett pm till mig då jag frågade hur jag skulle göra och han tyckte att jag skulle lägga ut den här i tråden... Men de verkar dessvärre vara litet intresse för att ta den platsen... Platsen är betald och den som först hör av sig och betalar 350 kr får platsen... :)

HW: Vem står/stog som 31 i snabba???
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Pippi skrev:
2459427

HW: Vem står/stog som 31 i snabba???

Hmm. ursäkta om jag lägger mig i, men det borde väl vara den som har plats nr 30 i snabb som blir tillfrågad, av någon anledning finns det ju plats nr 0 från början, och då blir ju den 30:e deltagaren den som har plats 29.
(tur att jag har nr 25 i min grupp, så jag slipper grubbla på det)..
Längtar till Lördag o Söndag :)
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Birma skrev:
2459487 Hmm. ursäkta om jag lägger mig i, men det borde väl vara den som har plats nr 30 i snabb som blir tillfrågad, av någon anledning finns det ju plats nr 0 från början, och då blir ju den 30:e deltagaren den som har plats 29.
(tur att jag har nr 25 i min grupp, så jag slipper grubbla på det)..
Längtar till Lördag o Söndag :)


Oki, sorry... vem har plats 30 i snabba gruppen? Spelar egentligen ingen roll eftersom ingen verkar vara intresserad... Så då får mina 350 kr gå till smc och snabba gruppen får en mindre... Fast de e klart... De e inte söndag ännu :D
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Birma skrev:
2459487 Längtar till Lördag o Söndag :)

Du är inte ensam, jag ska vingla runt på min första bankörning och kommer definitivt att vara långsammast i långsamma gruppen. Skulle det visa sig att jag inte är skapt för det hela får jag väl fotografera resten av dagen :D

Jag hoppas ni har bokat solsken och torr bana :)
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Hedgehog skrev:
2459613 Du är inte ensam, jag ska vingla runt på min första bankörning och kommer definitivt att vara långsammast i långsamma gruppen. Skulle det visa sig att jag inte är skapt för det hela får jag väl fotografera resten av dagen :D

Jag hoppas ni har bokat solsken och torr bana :)

Klart det blir fint väder, enligt SMHI finns det inte ett regn-moln i hela landet.
Måste ändå varna dig lite INNAN första ban-åkningen, jag var på min första nu i somras, och det är STARKT beroende-framkallande.:tummenupp Tur att det snart är vinter så privat-ekonomin får vila sig lite.:D
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Birma skrev:
2459633 Klart det blir fint väder, enligt SMHI finns det inte ett regn-moln i hela landet.
Måste ändå varna dig lite INNAN första ban-åkningen, jag var på min första nu i somras, och det är STARKT beroende-framkallande.:tummenupp Tur att det snart är vinter så privat-ekonomin får vila sig lite.:D

Haha, kan tänka mig det. Tyvärr har man för långt till en bana för att ha det som hobby men vem vet, kanske en yngre gubbe som jag kan ändra mig :rofl
 

*extrem*

The Devil
Gick med
8 Feb 2006
Ort
sundbyberg
Hoj
hynda 1000rr -08
fick mail idag torsdag om att jag inte kom med.....lite sent kanske att komma med det nu, desutom betalade jag i tid och allt= dom som organiserar det hela verkar inte ha så stor koll på det hela... skulle få tillbaka pengarna skrev dom. men dom skänker jag gjärna till dom så dom kan använda dessa till att hålla koll på hur många platser dom har från början säga stopp när det är fullt, inte bara ta i mot och sedan ojjjj det vart för många...nä jag tycker det hela är dåligt sköt.
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
*extrem* skrev:
2459724 fick mail idag torsdag om att jag inte kom med.....lite sent kanske att komma med det nu, desutom betalade jag i tid och allt= dom som organiserar det hela verkar inte ha så stor koll på det hela... skulle få tillbaka pengarna skrev dom. men dom skänker jag gjärna till dom så dom kan använda dessa till att hålla koll på hur många platser dom har från början säga stopp när det är fullt, inte bara ta i mot och sedan ojjjj det vart för många...nä jag tycker det hela är dåligt sköt.

Men på listan är du ju nr 30.. Så då ska du ju komma med??
Eller som jag såg nu, Inte börjar man väll med 0 som första deltagare..
Så igentligen är du ju nr 31..:rolleyes:

Verkar inte så seriöst detta..
 

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Nära Sviestad
Hoj
Honda CBR
Ehrs skrev:
2459617 Hur blir det med käk? Fixar man lunch själv?

Det finns McDonalds vid Braskens bro 2,5km från banan. Där i närheten finns även mackar och lite längre bort ändå en pizzeria. Finns även en mack på vägen ut mot SViestad. ca 1,5km från banan. Har ni tur är Cafe Räser ute på banan öppet.. de serverar enklare burgare korv o kaffe.. men det vet jag inte..

Tänkte för övrigt vara där och fotografera hela dagen. Gyllene tillfälle med mycket hojar och troligen kanonväder med ljus och sol.
 
Last edited:

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Ort
Teckomatorp
Hoj
Gsx-r 1000 K7
TwinLoveRace skrev:
2458751 På tal om hotell så har jag precis bokat rum på scandic city i linköping.
(eller vad det nu heter, ligger på tanneforsvägen iaf)

Nån annan som tänker på bo där?


Edit: Kommer att köra upp med mc på lördag, från malmö. Tänkte försöka pricka
in så många roliga vägar som möjligt under dagen, om någon vill slå följe så säg till!
Vi har oxå bokat där men vi har bil o släp så jag vet ej om det blir särskilt kurviga vägar.:D Vill ju komma upp någerlunda tidigt.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Hedgehog skrev:
2459613 Du är inte ensam, jag ska vingla runt på min första bankörning och kommer definitivt att vara långsammast i långsamma gruppen. Skulle det visa sig att jag inte är skapt för det hela får jag väl fotografera resten av dagen :D

Jag hoppas ni har bokat solsken och torr bana :)


Ska du och jag tävla om vem som är långsammast då ;) Så har vi möjligheten att få vara med i en tävling... :D :tummenupp
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Vill någon byta från långsam till medel under dagen så är jag inte omöjlig, jag kommer att köra på R6:an troligtvis då jag inte vill "plåga" R1:an på bana.

Men eftersom R6:an är skodd med bakelit däck alá Michelin Road så kommer jag att ta det väldans lugnt. Är bara ute efter att få lära mig lite mer, så om jag kör i lugn grupp spelar egentligen ingen roll.
 

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Pippi skrev:
2458812 Vi har en plats över i snabba gruppen för den som är intresserad. Först upp med pengar får platsen...:tummenupp
Jag har köpt platsen! Tack Pippi :tummenupp
 

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Linkan
Hoj
r6-räser
X-up skrev:
2460194 Vill någon byta från långsam till medel under dagen så är jag inte omöjlig, jag kommer att köra på R6:an troligtvis då jag inte vill "plåga" R1:an på bana.

Men eftersom R6:an är skodd med bakelit däck alá Michelin Road så kommer jag att ta det väldans lugnt. Är bara ute efter att få lära mig lite mer, så om jag kör i lugn grupp spelar egentligen ingen roll.


Jag byter gärna!
Du har PM!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top