Ni kommer ha så jäkla kul!
Jajjamensan!
Ni kommer ha så jäkla kul!
Vilka tider är det den 25e? Från kl 18 till..?
Bokade 26:e också,, börjar jobba för staten i april och då får man ju så j*vla mkt semester så nånting ska man ju bränna den på
Illa om du måste ta semester på en lördag...
Jo, den tanken har ju också seglat genom huvudet. Båda får ju plats i rejsbussen. Fast...vad gör jag om jag steker mina tider på R1:an med ER-6:an...?
Jag hade ju inte köpt R1:an om jag inte ville köra den... Jag har inte testat min R1 -12:a på bana än, så min erfarenhet på bana är från 600-650 kubik. Alla säger ju att tusingar är så leskiga...
Ursäkta en kanske dum fråga, men hur funkar egentligen steg 5/6 tvådagars om man redan har licens? Kan man köra steg 6 bägge dagarna..? Eller köra steg 4 dag 1 och steg 6 dag 2?
Sälj R1:an och Er6:an och köp en R6:a eller CBR600 istället
Någon som har plats för en liten hoj på ett släp? Har ingen licens så åker på fredagen
Har släp i Sigtuna att låna ut vid behov.. Lyckades bli pappa till en minibiker ii onsdags, några veckor för tidigt, så en liten chans för deltagande dök upp om det skulle finnas platser kvar.. Åså ska man ju få godkänt hemifrån oxå.. ;-) torde va en piece of cake..?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|