KGK
1200
världens mest överlägsna nation genom tiderna
haha, du har kanske glömt hur stort Sverige var en gång, romarriket? USA är inte så gammalt.
världens mest överlägsna nation genom tiderna
Måste vara efter Finland isåfall. Har du sett deras klädstil och val av frisyrer?
haha, du har kanske glömt hur stort Sverige var en gång, romarriket? USA är inte så gammalt.
Ja om jag förstått det rätt så är dom avstängda, men borde det inte vara dödsstraff på dessa poliser?
Dom borde väl kunna mosa däcken med deras skott och sedan gripit honom?
Under hela jakten ser man inte en enda annan bilist på vägen.
Hade bilisten prejat ner ett dagis på utflykt med vilje hade det varit mer ok.
Frågan är ju vad han gjorde på huven
världens Omodernaste land på jorden? Var skulle det annatd vara världens Omodernaste land?
Intressant att du kallar världens mest överlägsna nation genom tiderna för omodern förresten.
Genom tiderna är väl kanske att ta i. Dock klart en framstående nationen i dag och en tidsrymd som sträcker sig kankse 50-100 år bakåt i tiden. Hur det har kunnat inträffa med den utspridda obildning som existerar där är vida tvistat och jag låter någon annan lägga argumenten.
jo han har tappat fattningen där, ifall det är samma polis så säger han i början av klippet att han ska släcka(take him out) killen ifall han får chansen, redan där skulle de beordrat polisen "to step down", var ju ganska klart att det skulle sluta så då han var så triggad
jag tror att du hajar vad jag menar. Deras värderingar, infrastruktur, utbildningar, it/tele.världens Omodernaste land på jorden? Var skulle det annatd vara världens Omodernaste land?
Intressant att du kallar världens mest överlägsna nation genom tiderna för omodern förresten.
Måste vara efter Finland isåfall. Har du sett deras klädstil och val av frisyrer?
Framstående nation är ganska underskattande, det finns inget land som kan mäta sig med vare sig ekonomi, forskning, krigsmakt.
Att det skulle råda obildning, vad det nu är, låter väldigt märkligt. Hur definierar du det? Och var ligger egentligen de bästa universiteten i världen? Och vilket lands forskning når flest resultat? Var brukar nobelpriset hamna?
Jag tror snarare "obildningen" ligger i att folk tittar på en Michael Moore film, läsrer om en knasig stämning i USA och tittar på lite arrangerade "dokumentärer" på Youtube och sedan tror att de vet hur 300miljoner människor är bildade.
Ska vi prata obildade regioner ska vi prata alla de länder som knappt har skolor, inget ligger f.ö. på ens samma kontinent som USA.
Tycker det låter lite som om nån har tittat på för mycket film med amerikanskt flaggviftande här
Visst finns det extremt välutbildat folk i USA, men det finns oxå procentuellt sett en jävla massa invånare med till och med sämre utbildning än i t.ex mellanöstern.
Sen kan man ju alltid fråga sig vad som egentligen är låg utbildning? Att tugga hubbabubba och spela PS3 kanske är att vara högutbildad i USA, men i Mellanöstern är det ju ganska värdelös kunskap.
Var brukar nobelpriset hamna? Du vet inte så mycket om nobelpriset va?
Nobelpriset delas ut i Sverige till amerikanska forskare, ja.
Nu är det nattinatti som gäller för mig men andelen som avslutat grundskola är t.ex. säkerligen högre i US än i EU, och definitivt i Europa.
Nobelpriset delas ut i Sverige till amerikanska forskare, ja.
Jag tror inte det finns en enda som har sämre utbildning än i mellanöstern, Israel undantaget som är världens mest utbildade nation om jag minns ¨rätt.
God natt.
Du är en rolig kille du
ja forskarna köps dit från alla möjliga hörn av världen
De har även visat prov på storhet när de har återställt städer efter naturkatastrofer.
jag tror att du hajar vad jag menar. Deras värderingar, infrastruktur, utbildningar, it/tele.
Klart att det inte är det omodernaste landet, men dock så tror Amerikaner, att de lever i de bästa landet, när det gäller allt.
Jag är bara så jävla trött på USA, i synnerhet. Allt ska kretsa runt dem. Fan vad trött man blir"
- Poliserna kände sig hotade. En grupp med ett 50-tal supportrar vände sig plötsligt om och gav sig efter poliserna[/SIZE][/I]
http://www.svd.se/dynamiskt/stockholm24/did_17225077.asp
Håller nästan med markus... Polisen borde nästan ges behörighet att skjuta av lite drägg utanför arenorna.
Framstående nation är ganska underskattande, det finns inget land som kan mäta sig med vare sig ekonomi, forskning, krigsmakt.
Att det skulle råda obildning, vad det nu är, låter väldigt märkligt. Hur definierar du det? Och var ligger egentligen de bästa universiteten i världen? Och vilket lands forskning når flest resultat? Var brukar nobelpriset hamna?
Jag tror snarare "obildningen" ligger i att folk tittar på en Michael Moore film, läsrer om en knasig stämning i USA och tittar på lite arrangerade "dokumentärer" på Youtube och sedan tror att de vet hur 300miljoner människor är bildade.
Ska vi prata obildade regioner ska vi prata alla de länder som knappt har skolor, inget ligger f.ö. på ens samma kontinent som USA.
Ja, och de borde skickat bilisten på västinidenseglats.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|