bensintank
3,5L
köp min viffer. har nyss bytt kylarvätska och till tvåfingergrepp. skattad o försäkrad de e bar å åk.
Jag gissar att TS är för ung för ett riktigt A-kort, och mao måste ha en mellanklasshoj, som på pappret är strypt för att mamma kräver det, men ostrypt i verkligheten, och saknar man erfarenheten så är ju siffrorna på pappret viktiga.
Varför kan folk inte bara svara på frågorna man ställer utan att snickra ihop egna teorier? Jag prioriterar inte acceleration eller toppfart men finner det intressant, därför som jag frågade. Kul att veta vilken av hojarna man är intresserad av som presterar bäst.
Kawasaki ER-6N : 0-100km/h = 3.18s, Det kan inte stämma
Kawasaki ER-6N : 0-100km/h = 3.18s, Det kan inte stämma
Nu är vi återigen där med ihopsnickrade teorier.
Jag har haft mitt MC-kort sedan 1995, min mamma kräver inget och min erfarenhet av att köra motorcykel är lång eftersom jag som sagt var har haft mitt MC-kort i 20 år.
Jag söker fortfarande inte efter siffror från pappret eller tillverkarnas fantasisiffror från vindtunnlar utan som jag skrivit hela tiden, faktiska siffror. Om du inte vet vad faktiskta siffror betyder så kanske orden verklig, sann, konstaterad, reell etc. gör det lättare för dig att förstå vad jag menar?
Som jag skrev tidigare så prioriterar jag inte acceleration eller toppfart men finner det intressant, därför som jag frågade. Kul att veta vilken av hojarna man är intresserad av som presterar bäst.
Verkar vara kutym på detta forum att inte hjälpa till, att istället vara nedlåtande och självhävdande. Alla vi som nöjer oss med 600-700 cc och 70-80 hk måste ju vara nybörjare med A2-kort som behöver mammas tillåtelse. Eller hur?
Återigen så behöver man inte svara bara för att det finns en svarsknapp men ni som måste hävda er verkar ju inte kunna låta bli.
Nu är vi återigen där med ihopsnickrade teorier.
Jag har haft mitt MC-kort sedan 1995, min mamma kräver inget och min erfarenhet av att köra motorcykel är lång eftersom jag som sagt var har haft mitt MC-kort i 20 år.
Jag söker fortfarande inte efter siffror från pappret eller tillverkarnas fantasisiffror från vindtunnlar utan som jag skrivit hela tiden, faktiska siffror. Om du inte vet vad faktiskta siffror betyder så kanske orden verklig, sann, konstaterad, reell etc. gör det lättare för dig att förstå vad jag menar?
Som jag skrev tidigare så prioriterar jag inte acceleration eller toppfart men finner det intressant, därför som jag frågade. Kul att veta vilken av hojarna man är intresserad av som presterar bäst.
Verkar vara kutym på detta forum att inte hjälpa till, att istället vara nedlåtande och självhävdande. Alla vi som nöjer oss med 600-700 cc och 70-80 hk måste ju vara nybörjare med A2-kort som behöver mammas tillåtelse. Eller hur?
Återigen så behöver man inte svara bara för att det finns en svarsknapp men ni som måste hävda er verkar ju inte kunna låta bli.
tycker folket här borde lära sig läsa, enligt mig så va det inte TS som hade attityds problem.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|