Erik-Ducce
do you dream of Monsters in the Dark....
....ja? va'fan, är det folk som åkt redan....fuskigt.
Vart åker man då?
Vart åker man då?
Va fan har ni så mycket redan?!
Låter riktigt najs å åka över till andra sidan pölen men de får bli något annat år.
Ja suget börjar bli riktigt stort nu! Fast då har jag även åkt 4 gånger i höst och tänkte även åka ikväll! =)
Håller på att planera in en resa till Breckenridge, Colorado i februari nångång. Nån mer som ska korsa atlanten för lite åkning i vinter?
Har åkt, tävlat och utbildat sedan hedenhös tid. Nu för tiden tjänar jag en del och har därför råd att åka skoter istället.
Får man vara med och leka i tråden även om man tycker att två plankor på fötterna är bättre än en?
Var i Sälen i slutet på förra veckan och firade min fars födelsedag och passade givetvis på att åka lite utför och filmade även lite.
Först ut syrran som åker bräda i Familjebacken Hundfjället på fredagen. Vädret var tyvärr inte det bästa.
Sen mig på skidor under lördagen med kameran på huvudet och massor med folk i backen.
Det är en GoPro Hero Wide kamera från sportscam som just i den filmen är fäst med en sugkopp på snowboarden. Har inte lyckats få den att trilla av något hittils men varken jag eller syrran gör några hopp annat än ofriviligt
Är sjukt sugen på HD varianten av kameran kan jag tillägga.
edit - kompleterade med en mobilkamera bild på fästet.
Hehe skön rulle.
Var uppe i Sälen med lite kompisar i slutet av förra veckan och körde utför samt testade Flowride i Experium. Har totalt en 16gb med hd film att redigera ihop när man får tid
Dax å putta upp tråden lite..
Har varit i väg till stöten över nyår..
De var kallt å inte så mycket snö. :/
Förra veckan i vemdalen var bra
riktigt bra snö. å bra drag.
kommer mer film senare.
http://vimeo.com/9135778
Vi hade riktigt kul i Flowriden. Själv trillade jag mest av när man skulle försöka stå upp men köra på knän och mage gick bra, satte till och med en 360
Lätt värt pengarna iaf om någon råkar befinna sig i Sälen, kom ihåg att ni måste vara minst 4 pers samt se till att boka i tid.
Bahahaaaa!!! Klockren!
Känner igen repan & bron, alltid nån hysterisk morsa med 3 lika hysteriska ungdjävlar som står ivägen där!
Damen ska ha nya snwbrdkläder. Vart fick ni tag på outfitten? Jag kanske hinner överraska henne med en present...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|