Snustråden

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ikväll blev man bjuden på en stor pris Rapé lös. Fan va gött det är med lössnus ibland:tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Varför sabbar bakfyllan snusen? Även om man inte snusar så mkt under festandet blire ju same shit

Dominator-Rocks

Guest
Snusar just nu 1847, flashig dosa i plåt men snuset var inge vidare :näsblod

Last edited:

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Grogg på PowerKing och Jäger + en nybakad prilla i skrivande stund.:tummenupp
Finns det något bättre?? Ja, kanske en bandag men ändå.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Varför sabbar bakfyllan snusen? Även om man inte snusar så mkt under festandet blire ju same shit

Hur menar du nu? Jag tycker det är king att dagen efter hitta en kvarglömd dosa från mitt festsnusande kvällen innan. Från att ha mått som en rökt ål blir helt plötsligt världen en trevlig plats att vara på.

Dominator-Rocks

Guest
Hur menar du nu? Jag tycker det är king att dagen efter hitta en kvarglömd dosa från mitt festsnusande kvällen innan. Från att ha mått som en rökt ål blir helt plötsligt världen en trevlig plats att vara på.

:va Jag kan inte snusa när jag har en rejäl bakfylla, snusen dubblar bakfyllan :näsblod

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
inte sant alls, snusen dövar bakfyllan. så är det.du är bara en ovan snusare:pannkyss

Själv blir mitt huvud orolig när jag daganeftesleten. Den vet inte om jag vill ha en prilla eller inte, då jag inte har suget. Men när jag väljer att ta en så mår man snäppet bättre iaf! :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen

Intressat.. Om det vore så väl för mig

Läppen blir helt fuckad, stram och gör ont. Blä!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:va Jag kan inte snusa när jag har en rejäl bakfylla, snusen dubblar bakfyllan :näsblod

Du kanske är tjock, otränad och med högt blodtryck?
Isf kanske den kärlsammandragande effekten från snuset får dig att bli ännu mer blodsprängd och olycklig där du ligger och ångrar gårdagen... :va

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Du kanske är tjock, otränad och med högt blodtryck?
Isf kanske den kärlsammandragande effekten från snuset får dig att bli ännu mer blodsprängd och olycklig där du ligger och ångrar gårdagen... :va

Inte tjock inte tränad heller men otränad är jag inte motionstränar 6-7 dagar i veckan.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka