Inte jag heller
Jag hoppas att alla får en trevlig start på det nya året, med en prilla under läppen (obligatoriskt :kedjesnusare )
Självklart ska man ha en prilla kl 00.01!!! Annars blir det ett riktigt skit år!
Inte jag heller
Jag hoppas att alla får en trevlig start på det nya året, med en prilla under läppen (obligatoriskt :kedjesnusare )
Självklart ska man ha en prilla kl 00.01!!! Annars blir det ett riktigt skit år!
Min tradition sen jag började har vart att puffa cigarren 0001 för att sedan ta in prillan 0003 när cigarren är slut.
Röker du dem där nya mini-cigarrerna tillverkade med nanoteknik eller? 2 minuter
Du vet.. Två ordentliga halsbloss, och knådar snusen samtidigt
Du vet.. Två ordentliga halsbloss, och knådar snusen samtidigt
Brukar även tända fyrverkeripjäserna samtidigt.
Jag var iväg och grorde en CT (röntgen) av skallen för ett tag sedan...
Är det någon som vill se hur en snus ser ut i genomskärning?
Dom skrattade åt mig.
Jejjemens! Har provat att göra det med cigarren i munnen en gång... gör inte det! Man får massa små brända prickar i fejset då.Med cigarren?
fan, jag var och letade efter snusktråden så kom jag hit
Nu jävvlar Limez! Här ska du få höra : Jag tände cigarren straxt efter tolvslaget OCH hade en prilla inne samtidigt. Klart och betalt!
Jag körde mest på götebors rapé lös eller general lös.
Skruf tranbär portion va fin å hoppa imellan med ibland ockdå
Men årsskiftet 2006/2007 kastade ja snusdosan vid 12-slaget.. och slutade rakt av.
(kom dock på att ja kunde snusa ända tills ja gick å la mig så ja sprang å hämtade den igen )
Har varit snusfri i två år nu!
Satan va jobbigt de var i början..
Bara att grattulera!!! Eller va man ska säga... Det skulle väll va bra å sluta men tycker det är för gött för att lämna dosan till dom på soptippen..
Man har väl snus när man har sex! Klagar dom får man väl lägga in en efter förspelshånglet..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|