Speed Triple-tråden Sthlm

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Blir det åka av imorrn? Speedyn står nytvättad, packad, smörjd och klar i garaget och väntar.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Blir det åka av imorrn? Speedyn står nytvättad, packad, smörjd och klar i garaget och väntar.

Klart vi ska åka!:yoparty Jag har åxå tvättat ikväll, så nån måste i vart fall få se den ren tycker jag! Den fick ju som sagt känna på lite grus i tisdags...:gnissla Ingen respons från de andra angående tid och plats - hur känner du Gnagarn för att ta en kaffe på Mc Donalds vid Arlanda Stad vid 10.30? Antar att det kan ramla in lite svar inom nån timme eller så... Annars får vi kika imorrn bitti... Men ta dej neråt du och slå en pling (Jag PM:ar dej mitt nummer) så fixar vi åka! Sen får vi se hur många som kommer loss för att åka med!:)
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Låter bra. Jag kollar lite här, sen hör jag av mig på din mobil imorrn. Du får mitt nummer på pm.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Låter bra. Jag kollar lite här, sen hör jag av mig på din mobil imorrn. Du får mitt nummer på pm.

Har precis pratat med paPs. Han och jag samåker till McD Arlandastad och siktar på att vara där 10.30. Jag har även messat MaScoot om detsamma. Tomp@ når jag inte annat än om han själv läser detta... Men är du gör det - SE TILL ATT KOMMA LOSS SÅ DU KAN FÖLJA MED!:tummenupp

Självklart är även andra trådläsare välkomna att haka på åxå! Ju fler desto roligare!:tummenupp
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Har precis pratat med paPs. Han och jag samåker till McD Arlandastad och siktar på att vara där 10.30. Jag har även messat MaScoot om detsamma. Tomp@ når jag inte annat än om han själv läser detta... Men är du gör det - SE TILL ATT KOMMA LOSS SÅ DU KAN FÖLJA MED!:tummenupp

Självklart är även andra trådläsare välkomna att haka på åxå! Ju fler desto roligare!:tummenupp

:tummenupp Kommer. Hoppas ni kan visa en lantis några roliga vägar. Messar dig när jag åker hemifrån. Tar väl nån timme ner:D :D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Har precis pratat med paPs. Han och jag samåker till McD Arlandastad och siktar på att vara där 10.30. Jag har även messat MaScoot om detsamma. Tomp@ når jag inte annat än om han själv läser detta... Men är du gör det - SE TILL ATT KOMMA LOSS SÅ DU KAN FÖLJA MED!:tummenupp

Självklart är även andra trådläsare välkomna att haka på åxå! Ju fler desto roligare!:tummenupp

Tror inte jag grejar det tidsmässigt tyvärr... Kan däremot meddela att jag fick nittio i inbyte för Tigern, så nu ska jag fundera över helgen. Inbytespriset kom från MC varuhuset. Skulle helst vilja köpa hos TC Länna/Urban, får se vad han kan erbjuda på måndag.

Inte omöjligt att det snart blir en -09. Blir i så fall svart med dubbla arrowpipor istället för den enkla, tycker det var snyggare, säkert den enda som tycker det :)

Hakar gärna på vid annat tillfälle... oavsett om det är med Tigern eller en ny Triple! Ha en härlig åktur!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tror inte jag grejar det tidsmässigt tyvärr...
Hakar gärna på vid annat tillfälle... oavsett om det är med Tigern eller en ny Triple! Ha en härlig åktur!

Synd att det inte funkar! Om du e sugen kan du ju alltid försöka åka ikapp oss...:D Du e välkommen när du kan, du åker ju i vart fall rätt märke!:)

Kan även meddela att Maskoten gett klartecken!:tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tack för idag grabbar! En fin runda!:tummenupp

Antar att MaScoot är den ende av oss som kom hem torrskodd...? Det regnade SATAN på mej och paPs på hemvägren från Vaxholm!:mad: Neej, egentligen inte, jag satt faktiskt och garvade åt eländet mest hela vägen hem! :D Kläderna vägde ett ton! och jag var kall som bara den, men på det hela så var det en jäkligt rolig dag!:)

Nu har jag fått käderna på tork, duschat VARMT, käkat en Clubsandwich och druckit en bira på Jimmys och skall softa ett tag framför TV:n. Ladda inför morgondagen kanske, det verkar bli hyfsat väder...:banana
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Det blev en fin runda i trevligt sällskap igår, lite blött i slutet:rolleyes:, du måste fixa ett nytt framdäck shooter:fakta.

Det blev bara en bild.
080809.jpg

Burger stop
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Tack för en kanondag igår. Underbara vägar och trevligt sällskap. Regnade hela vägen hem från Gysinge. Ett visst uppehåll i regnet blev det när det haglade. En spännande upplevelse. Smattrar som f-n på visiret.
Nåja kom hem helskinnad och efter en dusch o en whiskey så rättade allt till sig.

Kommer gärna ner igen och tar en tur. Håller ögonen öppna på denna sida.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tack för en kanondag igår. Underbara vägar och trevligt sällskap. Regnade hela vägen hem från Gysinge. Ett visst uppehåll i regnet blev det när det haglade. En spännande upplevelse. Smattrar som f-n på visiret.
Nåja kom hem helskinnad och efter en dusch o en whiskey så rättade allt till sig.

Kommer gärna ner igen och tar en tur. Håller ögonen öppna på denna sida.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Hagel :skrämd , tur som faen då att du hade skyddskläder:D

Zard låter grymt:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Inte omöjligt att det snart blir en -09. Blir i så fall svart med dubbla arrowpipor istället för den enkla, tycker det var snyggare, säkert den enda som tycker det :)

Äntligen nån som fattat vad det handlar om :yoparty
VÄLKOMMEN :tummenupp Blank- eller mattsvart? Hörde förresten av Urban att priserna gått upp 5.000 kr på både speed & street nu efter semestern.

Och till er andra enkel-pipor.... :arsele

Det blev en fin runda i trevligt sällskap igår, lite blött i slutet:rolleyes:, du måste fixa ett nytt framdäck shooter:fakta.

Det blev bara en bild.
Burger stop

Faan va ni hunnit köra! T.o.m. radhus-ragge har ju släppt gräsklippar'n. Ska du byta nick till MaSkroos nu eller?? :rofl

paPs, bilden ser ut som färjeläget mot Ljusterö, kan det stämma? Va ni över på Ljusterö nåt?
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Och till er andra enkel-pipor.... :arsele
Vadårå, dyker du med dubbla snorklar åxå!?:rolleyes:

Faan va ni hunnit köra!
Japp! Hur kul som helst har det varit åxå! Men återgå till plaskdammen du... (JAAA! Jag är lite avis på din semester...):gnissla

T.o.m. radhus-ragge har ju släppt gräsklippar'n. Ska du byta nick till MaSkroos nu eller?? :rofl
Sorry Skotten, men den där var faktiskt lite rolig!:rofl

paPs, bilden ser ut som färjeläget mot Ljusterö, kan det stämma? Va ni över på Ljusterö nåt?
Japp! och Näpp! Har du varit det? Är det att rekommendera?

Välkommen tillbaka till världen!:tummenupp Och visst vore det kul om Tomp@ bytte modell! Hoppas hans förhandlingar med TC går bra och att de fixar en snabb leverans, så han hinner få åka HOJ innan sommaren är slut!:tungan
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Äntligen nån som fattat vad det handlar om :yoparty
VÄLKOMMEN :tummenupp Blank- eller mattsvart? Hörde förresten av Urban att priserna gått upp 5.000 kr på både speed & street nu efter semestern.

Och till er andra enkel-pipor.... :arsele

Äh..det är larvigt med dubbla pipor...trams

Lyssna inte på Fröken Lelle..han är inte att lita på sörru. Köp helsystemet med enkel-pipa.
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Så är Tigern såld och imorgon kommer det stå en svart Triple hemma, dock en -08 som Ubbe hade uppställd i affären, sparade 6´papp på det...

Blir dock dubbla Arrowpipor (snyggare så klart, kollade med alla designkunniga på jobbet :) Blank svart med lite lull-lull på (kolfiber -hugger, -framskärm, -drevskydd, -flyscreen mm)

Hoppas bara nu att postväxeln är i sin ordning som jag fick igår vid försäljningen av Tigern! :gnissla

See you guys! :tummenupp
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Så är Tigern såld och imorgon kommer det stå en svart Triple hemma, dock en -08 som Ubbe hade uppställd i affären, sparade 6´papp på det...

Blir dock dubbla Arrowpipor (snyggare så klart, kollade med alla designkunniga på jobbet :) Blank svart med lite lull-lull på (kolfiber -hugger, -framskärm, -drevskydd, -flyscreen mm)

Hoppas bara nu att postväxeln är i sin ordning som jag fick igår vid försäljningen av Tigern! :gnissla

See you guys! :tummenupp

Stenhårt! Välkommen till Speedy-gänget :yoparty :yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top