Förutom att jag aldrig kommer anlita nån på din firma i någon fråga som rör design... så undrar jag lite över resten, nu när vi kan njuta av din nya, fina Avatar. Monteras lull-lullet vid första servicen, eller...
Satt ute på loggian i morse och åt frukost och höll utkik, men fick ingen "visning" . Antar att du körde en låååång omväg till jobbet idag!
Som av en ren slump så gick turen till jobbet via Bulten-Tungelsta-Hammarby. Fast försöker följa inkörningsråden hyfsat, -trist men känns bra i hjärtat!
Lull-lullet monteras vid servicen i form av pipor, kolf hugger, seat cowl svart, belly pan svart och flyscreen svart, kolf tankskydd... igår han jag även med att montera kolf framskärm och främre drevskydd (hade dessa på tigern).
Förmodligen kommer jag bli utsparkad hemifrån snart när det uppdagas alla små tillbehör... men what a hell, -kul e det!
Ska på Dop snart då grannen envisats med att vi ska vara gudföräldrar till deras son. Köpte igår givetvis sparkdräkt på Triumph med fina loggor Gäller att implementera dom i tid!