Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Men det var ju mitt på en bra väg iaf :D :rolleyes:
Ses 17.00 då, Shell Globen. Fire up senast 17.30. Och jodå, det finns några bra ställen. Tänkte sticka ut å reka lite efter lunch för sakens skull då.


Minst en fuckyouburnout lär det bli i ren återfallsglädje :cpparty

Jag har också fått förhinder! Kan ej komma heller! Du får ut och dra en fuckyouburnout själv för att få tebaxs känslan för hojen!:yoparty

Hahaa, -ja va fan, monterade ju flyscreenen som en Belly Pan, kanske därför det visslar...
Hehe, there u have it! Du börjar mecka som skotten gör!:arsele :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Gigg som dyker upp....Förhinder.... Jag undrar om grabbarna börjar bli lite hariga...:va :D Ska vi dra till Barkarby istället då, eller tänker du fortfarande jaga en raka att uiiila ensam på Magniffen...? :D

Nä faan, i så fall kan jag lika gärna uiila på barkaby :va
Tanken me en ensam raka va ju bara för att NI skulle få öva lite, med mig som moralkärring och rättskaffens väktare... :arsele

Ses shell globen 17, sen till skogis 17.30, så ser vi om vi får skott på Tompa där. Kan ju alltid haka på det följet mot barkaby.

paPs & Maximilia hänger med oxå, fick jag just veta :tummenupp
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Kul att träffa er alla, alltid kul att få ansikten på folk, -ni verkar vara ett glatt gäng! Hoppas det blir fler körningar!...

Fan vad det regnade ett tag söder om sthlm, var alldeles dyngblöt när ajg kom hem, kläderna var inte ens torra i morse så det fick bli bilen...
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Hmm skotten, gigg...var du på O´learys i kista alltså? På Guitar Hero SM?? :FU:FU

Hur gick det placeringsmässigt?

Mycket lustigt
violent008.gif


Förlagsfest i Tanto med showcasescen för artister man jobbar med/utvecklar. :)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Mycket lustigt
violent008.gif


Förlagsfest i Tanto med showcasescen för artister man jobbar med/utvecklar. :)

Va sa du? Fest i Tanto med finska förstafemman? Vilken parkbänk satt ni på? :fyllisar Hur utvecklar man den? Åbro 7.2 istället för vanlig skit-åbro? :va

Hade ni kul i ös-regnet?
Det hade vi, Max i Sickla fick celebert kvällsbesök av en dyblöt testpanel... Vi satte upp en showcasescen av tripplar vid huvudentrén :fakta

Skarrume på lördag då, skotten - eller har du "Intern representationsfest med styrelsen" då?? :FU

EDIT: Det är några i "lugna gruppen" som kör från skogis ikväll vid 18.00, fire up 18.15. Jag funtar på att haka på där, om nån fler är sugen?
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
........Det är några i "lugna gruppen" som kör från skogis ikväll vid 18.00, fire up 18.15. Jag funtar på att haka på där, om nån fler är sugen?

Kan inte, måste fatta hammaren :huvet Och för att undvika missförstånd, om det är möjligt, så "Jo det är en sådan man spikar med , Eastwing"
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Nä faan, i så fall kan jag lika gärna uiila på barkaby :va

Och ingen kan säga att du inte gjorde det!:yoparty

Kolla tråden med BIlder Barkarby 080820!

paPs finns på flera bilder, tagna av olika paparazzis, Saeco har tagit en fin closeup på Tompas nyförvärv och sen sist men inte minst har Conseal tagit en skitfin bild (sidan 3 i hans länk) på en Magnifik slangning!:tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
I morse kollade man 3 vädertjänster innan man bestämde sig för vilken klädsel som var lämplig. Samtliga förutspådde sol och moln och någon liten skur.

YR sa 0,2mm vid 10 och 0.3mm vid 16.

Jag klämde på mig det lätt fuktiga (sen igår) Triumphstället och tänkte att dt skulle torka i lite fartvind.

Till jobbet gick allt bra men hem.badday.gif


Yr hade ta mig faen fel på både tid och enhet, skuren kom vid 18 och enheten var m inte mm
thatsit.gifatomic.gif

Dax att ta fram den trafikdödade grävlingen igen tror jag angry007.gif
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
skuren kom vid 18 och enheten var m inte mm

:rofl :rofl :rofl :rofl
Var du ute och körde hoj då! Du har haft lite osis på sistone med de "endast lokala, lätta skurar" som drabbat vår vackra stad... :rolleyes:

Magniffen tänkte åka med Tompa med fler från Skogis och jag tänkte jaga ifatt dem med sådär 15 minuters försprång, men vi hann ändra planer. Det blev ett garagebesök hos Herr Speed och fru Street i Skärmarbrink för mej istället. :) Hem och torka med dej nu, så du kan haka på en långlunch på Rosenhill till veckan!:tummenupp
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Tack för trevligt sällskap i Barkarby.

Ser ut som det var the white knight som tog starten....:) :) :)

Tjena Mba! Det var inte igår! Hur går det med den lilla knoddingen!:yoparty

Bara bra! Hon börjar stå utan stöd nu, så det blir till att barnsäkra lägenheten när Stella och Louise kommer hem från the West Coast....
 

Bifogat

  • 2781355101_eb3aab5eac.jpg
    2781355101_eb3aab5eac.jpg
    67.8 KB · Visningar: 39

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag klämde på mig det lätt fuktiga (sen igår) Triumphstället och tänkte att det skulle torka i lite fartvind.

:rofl :rofl :rofl :rofl

Hem och torka med dej nu, så du kan haka på en långlunch på Rosenhill till veckan!:tummenupp

Ja, om paPs hänger stället på tork nu efter gårdagens "lätta skur" kanske han kan torka upp det sista i lite fartvind till veckan... :hihi :hihi :hihi

Tack för påhälsningen igår shooter, utan dig hade jag faan fått SIMMA hem... :gnissla
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Schysst bild!!! Detta lär ju bara spä på kommentarerna om vilken färg som faktiskt är snabbast! Tur dock..(no offence shoot) att den svarta var av äldre modell med mindre motor. Ser dock ut att hänga med riktigt bra så tänk vad en ny svart´ing skulle gjort!:yoparty
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC

Jaarå, fram till att du missade växlingen, precis efter att den där fotografen tagit sitt j-a kort från så felaktig vinkel!:mad:

Näärå, Ni var duktiga med Era nya, fina. Men frågan är om Ni inte ska tjacka lite mer kolfiberprylar för att lätta dem lite, så Ni kan visa att Ni åker ifrån en gammal häck som min!:D
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Fan va' det :sissy här i tråden nurå.
Det är ju allmänt känt att den vita är den näst snabbaste speedyn.

Skulle ni åka på lördag??
Kan inte haka....wujkin in da studio...å på söndag blire Kung Fu Panda med chippen.


Carry on..
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
På söndag blire Kung Fu Panda med chippen.

Carry on..

Tack för stöttningen med hastigheten på färgen!:D Filmen är helt OK tyckte jag, men barnen grät när Pandan blev slaktad på slutet...:va

Verkar ju bli hyfsat väder både lördag och söndag om man kollar på YR.NO, fast jag vet inte riktigt hur mycket cred paPs ger dem...:rolleyes:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top