Shooter
www.bombrepa.se
Du måste fixa ett nytt framdäck shooter.
OCH bakdäck!
Drar till SWT om en stund. Såg corden lysa emot mig idag när jag kom bakifrån emot hojjen...
Tur att pengar inte är en trång sektor...
Du måste fixa ett nytt framdäck shooter.
Så är Tigern såld och imorgon kommer det stå en svart Triple hemma, dock en -08 som Ubbe hade uppställd i affären, sparade 6´papp på det...
Blir dock dubbla Arrowpipor (snyggare så klart, kollade med alla designkunniga på jobbet Blank svart med lite lull-lull på (kolfiber -hugger, -framskärm, -drevskydd, -flyscreen mm)
Hoppas bara nu att postväxeln är i sin ordning som jag fick igår vid försäljningen av Tigern!
See you guys!
Gött Mos!! Släng gubbskräpet och bejaka din ungdomliga sida...well done!!
Du kommer inte ångra dig...även om du kanske kan blir lite av en hackkyckling eftersom du är den enda med flyscreen eftersom vi andra tycker det är lite kärring...
Fast klart, det är väl närmre en tiger då?
Fan va KUL!!! Välkommen å det varmaste! Förlåt för det ovan men jag var tvungen! Tonen i forumet är sådan..magnifen tvingade mig....
Jobbar på Ark.kontor i Lumahuset / Hammarby sj.stad/ Tompa
UNDERBART! Då kommer ju att att få se din hoj lite då och då! Jag bor precis vid LUMA. Har haft besök här av både Magnifen, paPs och MaScoot, så LUMA är liksom ett litet Trippel-näste!
Nice ...står du parkerad i Lumagaraget på Kölnagatan eller?
Nope. Har den antingen inom synhåll, eller i annat, närmare garage. Tror det finns plats att hyra för hoj, kan kolla om du är intresserad. Borde ligga bra till för ditt jobb åxå... Vilka tider rör du dig runt i krokarna då? Jag brukar dra vid 06.30-07 och åter vid 16-16.30 typ... Jag drar från LUMA in mot söder (Gamla/lilla Skanstullsbron) Antar att du kommer via Länken, eller går du upp vid Gullmars och åker ner därifrån?
Kommer via länken till Statoil, från Huddingevägen. ungefär samma tider, fast har inget minne av att jag sett din Triple i faggorna. Fast skall hålla ögonen öppna
Det är bara för att Shootis ofta jobbar lite "undercover"...håll utkik efter en med BMW märke istället så kanske du får syn på honom...
Eller så är det för att det dräller av massa snorisar som man måste hålla koll på, samt att det lyser ilsket gult "DU KÖR FÖR FORT" varje gång man passerar dig!
Kör för fort... Hmmm... Har du passerat efter att de så kapitalt misslyckats med att omasfaltera gatan? Bulan vid skolan blev INGE BRA. Finns spår att åka där som funkar, men vissa delar av den bara smäller det i hojen. Eller visst ja, du kanske bara passerat med terrängmotorcykel...
2 timmar kvar...sen Triplehämtning (om tjejen kommer i tid)
U nailed it!!Eller så är det bara för att det är en Old-Edition... Ni grabbar har väl bara ögon för unga skönheter!
2 timmar kvar...sen Triplehämtning
Gött Mos!! Släng gubbskräpet och bejaka din ungdomliga sida...well done!!
Tonen i forumet är sådan..magnifen tvingade mig....
...och allt gick bra..?
Upp me en ny avatar nu för bövelen!
Japp. Karaktärsdanande. Se det som en del i din utbildning. Vi vill ju inte att fönstret blir alltför gulli-snutti-pluttig. Det räcker med att han uppviglar fåglarna på rosenhill genom att konstant mata dom...
Upp me en ny avatar nu för bövelen!
Och jag fick en skymt av Tom@s nya hoj precis när han hämtade ut den. Ut och gasa nu så du får ihop 80 mil till på fredag så du kan göra första servicen innan helgen.
Blir dock dubbla Arrowpipor (snyggare så klart, kollade med alla designkunniga på jobbet Blank svart med lite lull-lull på (kolfiber -hugger, -framskärm, -drevskydd, -flyscreen mm)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|