Speed weekend Halmstad 11-12 juli

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Kommit hem nu farsan?! :tummenupp

Se min avatar, lahi ovan ser ut att vara min brorsa framförallt när han
har mössan på sig... :D
Skämt åsido, innan hade han dock världens fränaste mc-stövlar, men nu vetetusan hur man ska känna igen honom. Doften av härdplast?

Jajjemän! Nu är jag pappa :) Hon ska köra dragracing när hon blir stor :) Ska bygga något kul till henne sen.
Måste sova hemma med vovven i natt, men imorgon bär det av till BB igen eftersom frugan och barnet ligger där! I morgon kväll kommer hela familjen hem :)

Ja, det har du rätt i, många verkar tro att vi är syskon :gnissla Så, som FettSnok fast med lite kortare hår (jaja, och mindre hår också!)
Hehe, de där stövlarna gick inte av för hackor :D Det hördes när jag kom, flapflapflapflap sa det ett tag från sulan som fladdrade mot undersidan på stöveln :D Plasten har jag inte varit i närheten på ett tag, men jag skulle kanske ta och korka upp den i depån så hittar folk dit :) Kowe lär ju komma då iallafall...

Om sporthoj förare får en egen parkering inne på området skulle det vara något?

Ja, det låter kanon! Jag röstar också för det förslaget :tummenupp

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Som sagt Glenn är aldrig omöjlig, jag tror inte det är någon fara att anmäla sig än, men skynda på, snart vaknar alla och då blir det nog fullt väldigt snabbt....

http://www.landracing.se/

Kolla under tävlingsinformation, där hittar ni allt, även Backtävling i Ullna backen i Stockholm, kanske kan vara nått också.......

Nils Svensson

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Äntligen ny sporthoj Electra Glide
Grattis lahi! Är det så att abstinensen börjar krypa pga för lite plastande så vet du va där finns ett bra objekt att börja med, har erbjudit min mycket eminenta mekaniker att köra Aprilian i Halmstad men hos han e det ju mycket snack o lite verkstad så jag tror inte han vågar:D

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Jajjemän! Nu är jag pappa :) Hon ska köra dragracing när hon blir stor :) Ska bygga något kul till henne sen.
Måste sova hemma med vovven i natt, men imorgon bär det av till BB igen eftersom frugan och barnet ligger där! I morgon kväll kommer hela familjen hem

Stort grattis!!
Ta med stoora cigarrlådan till speedweekenden:mattias

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Grattis lahi! Är det så att abstinensen börjar krypa pga för lite plastande så vet du va där finns ett bra objekt att börja med, har erbjudit min mycket eminenta mekaniker att köra Aprilian i Halmstad men hos han e det ju mycket snack o lite verkstad så jag tror inte han vågar:D

Tackartackar! :) Hehe, jajjemän, jag hojtar till när jag får lite tid över! Mitt i säsongen kanske är lite jobbigt för dig? Eller tävlingarna är inte så ofta? Men plastas, det ska det! :)
Klart prillan ska köras här i Halmstad! Antingen av dig eller snokis. Jag ska tjata lite jag också :tummenupp Vill inte du gasa här?

Stort grattis!!
Ta med stoora cigarrlådan till speedweekenden:mattias

Tackar så mycket! Har tyvärr ingen cigarrlåda, men jag skulle kanske ta och fixa en :)

Grattis lahi
allt gick väl:krama

Tacktack! :) Jajjemän, allt gick som det skulle. Kunde egentligen inte gå bättre! Kom hem från BB med hela familjen för tre timmar sedan. Gött :)

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Är tyvärr i Åmål på bluesfestival, missar årets hemmaplanskörning:mad:

Ahaaaa, du är inte schizofren så du kan vara på både bluesfestivalen och i Halmstad? :näsblod Men jag ska tjata lite på FettSnok så han kan köra! :)

Photo4Fun

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
08 kawa 750
Det glenn mena var att ni på sporthoj.com får en egen ruta för parkering inne på området så ni kan ha en egen träff inne på området.
Det enda som krävs är att ni har eran sporthoj.com-tröja på er så entre´n ser att ni tillhör sporthoj.com.

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Det glenn mena var att ni på sporthoj.com får en egen ruta för parkering inne på området så ni kan ha en egen träff inne på området.
Det enda som krävs är att ni har eran sporthoj.com-tröja på er så entre´n ser att ni tillhör sporthoj.com.

Jag har ingen sporthoj.com-tröja :gnissla Jag får väl tala om att jag vill dit då.

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
publik

Om man vill komma o titta hur funkar det ?
Blir nog till att ta :näsblod bilen:gråta:gråta eftersom ungarna är sugna på o se oxå.
Blir det någon typ av entre för publik, klart beredd på att pröjsa för o se detta:tummenupp.
Är ju en bit o köra så vill ju gärna veta vad som gäller:).

/Maveric

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
OBS!!! Speed Weekend Halmstad 11-12 Juli 2009 INSTÄLLT!

Läs mer på http://www.landracing.se

Hoppas hoppas Glenn får till ett annat Flygfält...........

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln