Jotnt
Ny medlem
Ja den känns rätt. Bara vägarna kan bli lite bättre så man kan provköra den oxå.. Ja en runda på ringen blir det nog när man åker ner.Men i något slöare tempo om vi nu ska räkna tusendelar Ja skämt och sidor men man får hoppas man lärt sig köra hoj om ett par år i alla fall .
Sen får det räcka med att man kör mot Nürburgring efter det ner mot blackforest sen vidare mot Österrike genom alperna.Och kommer jag inte hem till min fru o barn efter det så får jag nog flytta
Eller hon kanske planera och flytta när jag e borta ? hon har inte klagat
eller blivit sur någon gång när jag behöver köpa beg bil och hoj i samma månad samtidigt som jag planera 1 vecka på hojen (mer kostnad) och förklarat för henne att vi inte ha råd att semestra utomlands i år .
Får nog be någon bekant att hålla utkik efter flytt lådor medan man e i väg
Sen får det räcka med att man kör mot Nürburgring efter det ner mot blackforest sen vidare mot Österrike genom alperna.Och kommer jag inte hem till min fru o barn efter det så får jag nog flytta
Eller hon kanske planera och flytta när jag e borta ? hon har inte klagat
eller blivit sur någon gång när jag behöver köpa beg bil och hoj i samma månad samtidigt som jag planera 1 vecka på hojen (mer kostnad) och förklarat för henne att vi inte ha råd att semestra utomlands i år .
Får nog be någon bekant att hålla utkik efter flytt lådor medan man e i väg