Ska försöka skärpa mig och ge TS ett mer seriöst svar. Det jag och förmodligen många med mig reagerar på din attityd och inställning. Jag har lärt mig på detta forum att det inte är en rättighet att köra hoj. Många har gett dig ironiska svar vilket du inte verkar ha velat ta till dig,
Jag har också här på SH på kort tid lärt mig att det finns en otrolig "bank" av erfarenhet. Det är inte dumt att vara ödmjuk nog att ta det till sig.
Besök "minneslunden" och "konsekvenser av hojåkning" Dessa tråder borde vara obligatoriska att läsa.
Jag har kört hoj i många år men vill i detta sällskap inte kalla mig erfaren. Jag har börjat med Moppe och klättrat uppåt. På min tid var det dock enklare. Det fanns bara 2 klasser. Lätt och tung.
Innan förra sommaren hade jag inte kört på flera år. Jag valde att börja igen med en gammal GSX550. Knappast en 10-poängare, men på sin tid var det en dräpare! Hela 65 HK. Väldigt billig i inköp och kostar inget att försäkra. Ville testa om jag fortfarande tyckte det var lika kul som förut. DET VAR DET!!!
Jag upptäcker att jag hade lika snabbväxande horn som förr och inser snabbt att jag behöver lära mig köra på nytt. Mina hojar har en tendens att bara ha 2 lägen. Av och På! Inget eller fullt!
Därför väljer jag att köra ytterligaren en sässong med min gamla 550. Förhoppningsvis med en och annan SMC-kurs. Drömmen är fortfarande en racer! Men drömmar ska man vara rädd om och när man uppnår den vill jag gärna överleva ett tag för att hinna njuta av den.
Hoj är så mycket mer än Hästkrafter.
Så börja litet, och klättra uppåt. Bli en bra MC-förare och överlev ett tag. Lyssna på all den erfarenhet som finns här.
Jag har också här på SH på kort tid lärt mig att det finns en otrolig "bank" av erfarenhet. Det är inte dumt att vara ödmjuk nog att ta det till sig.
Besök "minneslunden" och "konsekvenser av hojåkning" Dessa tråder borde vara obligatoriska att läsa.
Jag har kört hoj i många år men vill i detta sällskap inte kalla mig erfaren. Jag har börjat med Moppe och klättrat uppåt. På min tid var det dock enklare. Det fanns bara 2 klasser. Lätt och tung.
Innan förra sommaren hade jag inte kört på flera år. Jag valde att börja igen med en gammal GSX550. Knappast en 10-poängare, men på sin tid var det en dräpare! Hela 65 HK. Väldigt billig i inköp och kostar inget att försäkra. Ville testa om jag fortfarande tyckte det var lika kul som förut. DET VAR DET!!!
Jag upptäcker att jag hade lika snabbväxande horn som förr och inser snabbt att jag behöver lära mig köra på nytt. Mina hojar har en tendens att bara ha 2 lägen. Av och På! Inget eller fullt!
Därför väljer jag att köra ytterligaren en sässong med min gamla 550. Förhoppningsvis med en och annan SMC-kurs. Drömmen är fortfarande en racer! Men drömmar ska man vara rädd om och när man uppnår den vill jag gärna överleva ett tag för att hinna njuta av den.
Hoj är så mycket mer än Hästkrafter.
Så börja litet, och klättra uppåt. Bli en bra MC-förare och överlev ett tag. Lyssna på all den erfarenhet som finns här.