Sporthoj Boden

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
GSXR 1300
hehe, får man säga...KLANT! :D :arsele

Ja ja jag vet :( :huvet

Jag väntade fem minuter sen åkte jag. Jag kan bara säga, det var kallt i morse :( 1-2 grader plus. Framme vid basen så blev det bättre väder och solen lyste större delen av dagen. Fällfors kommer att bli ett kanonställe att åka hoj på. Kursen var bra anordnad, vi genomförde i princip en steg ett kurs. Nästa gång "måste" fler hänga på så att blir ännu fler kurser och bandagar på Fällfors.:)

Låter bra med en bra bana relativt nära :tummenupp
Nästa körning ska jag absolut med på !!

hade du haft en kawwa så hade det inte varit några problem, då hade du varit dära på 20min :)

Tänkte inte på det :D Tittar ju faktiskt lite på en Touring hoj inför nästa år

_rills_

Guest
ne ska streetfighta den i morgon på morgonen typ tejpafast en framljus eller nå haha

_rills_

Guest
Jo körning idag, väntar bara på lite varmare väder, är ju fan bara 4 gader nu, kan gärna få vara 8 eller 10 :p

Horm

Meldem
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
WR450
Kommer lite sent med varningen, men körde brännbergsvägen igår. Dom har varit och lagt grus efter vägkanterna lite överallt, så finns rätt bra med grus i många kurvor.

_rills_

Guest
Jo satan vad grus det är efter den vägen..men annars var det fin körning idag!! :tummenupp kanon väder

skoj att sura med lite hojfolk igen hehe, men i morgon ska det ju bli kast väder igen tyvärr.

Last edited:
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1 2001
Kommer lite sent med varningen, men körde brännbergsvägen igår. Dom har varit och lagt grus efter vägkanterna lite överallt, så finns rätt bra med grus i många kurvor.

Detsamma gäller efter Smedsbyvägen. Man kan undra vad Vägverket har för syfte att lägga grus utanför vägkanten i alla innerkurvor (och på vissa rakor också):mad: Det var grus på asfalten i stort sett i alla högerkurvor. Taskigt när man dessutom har solen stående så lågt den här årstiden. Kändes lite taskigt att få framhjulssläpp fast man bara cruisar fram.

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Party!

Då är det äntligen dags för en höstfest på SMCK!!!
Allt lösdrivande folk som sitter hemma och deppar efter den regniga sommaren måste ju självklart dyka förbi och ljuga om hur mycket dom kört på slangen
Portarna slår som vanligt upp kl 19.00 och vi håller på till sista stupar.
Inträde 40kr och all dricka köps på klubben.
Öl 20kr
Cider 25kr
Sen finns det sprit, vin och whiskey till salu oxå.

_rills_

Guest
Hm man måste nog ta och försöka skrammla ihop lite folk och 1 chaffis :D

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Vore kul med en sväng till Skellefteå men som läget är nu så väntar jag på att få ett paket med nya toppar som skall monteras så fort det bara går så kärran kommer upp i luften igen :)

Men jag lite osäker om det hinner komma från Tjeckien då det skickades i måndags och risken är väl att det fastnar på vägen men fram till dess jag vet om det kommer eller inte så funkar det inte att åka till Skellefteå:gnissla

Annars så ser vädret ut att bli bra i helgen, dock lite kallt men storlampan skall vara tänd så det lär bli hyffsat hojväder, köra!?

_rills_

Guest
inte hinner det komma :p

Jodå, körning blir det lätt...bara vädret tillåter, om det blir samma väder som förra helgen kan man kanske dra en lite längre sväng, typ..piteå, skelefteå, storforsen..kalix :p vad fan som hellst vbara vädret tillåter :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0