Anderzzon skrev:2422551Man måste ju lite försynt fråga innan man går på för fullt
icko skrev:2422461Tack för denna tur!
Kalasväder, kul folk o sjysst hojåkning!
Kan de bli bättre!?
Drabbades dock av akut hemlängtan på Bogan.
Hoppas ni inte tog allt för illa upp er som jag körde om!?
//Micke
Anderzzon skrev:2422523Nice pics
Vems e kexet på bild 4?
ewook skrev:2422605Hehe, har en känsla av att jag var en av såskopparna framför dig (iaf ett litet tag =). Kanske ska ta o snacka lite med Kjelle-pålis, kan vikariera som väghinder
Kakan skrev:2421584de innebör att vi får sälskap då längst där bak.
Thyg0d skrev:2422615Äh.... Du har ju precis fått lappen... Bättre att köra efter förstånd
än att köra av vägen!
ewook skrev:2422605Hehe, har en känsla av att jag var en av såskopparna framför dig (iaf ett litet tag =). Kanske ska ta o snacka lite med Kjelle-pålis, kan vikariera som väghinder
ewook skrev:2422619Jag var ju tamejfaaaaan nästan längst bak
Froberg_racing skrev:2422344Det var jävligt kul att åka idag! Det måste man ju haka på nån mer gång! Tack grupp 1 ! Tråkigt med smällen bara!
icko skrev:2422651Ja, polisen stod ju vid Svinninge-korset, där olyckan va, me bärgare o allt..
Lord Adrian skrev:2422653Snällt av dig att trots den överhängande risken för en attackollning stanna och hålla KB sällskap där bak...
Vems e kexet på bild 4?
ewook skrev:2422669Ofan, missade polis o bärgare, gasa därifrån när gruppen började rulla.
Vems e kexet på bild 4?
icko skrev:2422725Nja, de stod där på hemvägen.
Mötte en bumse här i byn när jag kom hem oxå.
ewook skrev:2422559Jaha, det här var ju åka av. Har ett grovt behov av o bättra på tekniken måste jag säga. För er som undrar så var det jag som agerade bromskloss i 'långsamma' gruppen
Retep skrev:2422740Det tackar vi för :serious Det är inte kul om folk kör över sin förmåga.
Ta en broms- och kurv-kurs till våren så kan du agera påskjutare i snabba gruppen
ewook skrev:2422737Ah, då åkte du nog aningen tidigare än mig. var bäcksvart när jag rulla förbi där.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|