Nursey
Utan lem
Faaaaaaan
Ni ser ju ut att ha haft en kanonkväll...jag är inte alls avis
Ni ser ju ut att ha haft en kanonkväll...jag är inte alls avis
Nursey skrev:2428878
Edit: Btw..min mor kunde inte alls förstå vad jag sade då jag for runt på gräsmattan och garvade så jag tjöt och väste (mellan skrattattackerna) "Ollon..ollon eeekollon..kort måste haha ta kort .."
Kakan skrev:2428886
japp ni var såååå duktiga så trotts alla mysko kommentarer
Jag är impad att ni kom trotts att de var dagen efter, sen får vi inte glöma killen som la om däcket
pilluta dej, men du verkar ju haft lite kul på ollonjaktenNursey skrev:2428890Ni ser ju ut att ha haft en kanonkväll...jag är inte alls avis
fille600 skrev:2428902
Tack ! Om det hade gått att "snacka på" hjulet så hade det nog varit på i ett kick!
Däckkillen får en ny kund på måndag
Nursey skrev:2428890Ni ser ju ut att ha haft en kanonkväll...jag är inte alls avis
Nursey skrev:2428878Jag var ute på landet och vilade ut från onsdagstråden
Dock råkade jag hitta lite reservdelar till vår käre Ollonsvedde Kapten..vad säger du Jensa..for a nice price så kan du olla retsen av livet..mycket mer effektivt än om du bara hade ett söndersvett litet
Edit: Btw..min mor kunde inte alls förstå vad jag sade då jag for runt på gräsmattan och garvade så jag tjöt och väste (mellan skrattattackerna) "Ollon..ollon eeekollon..kort måste haha ta kort .."
Lord Adrian skrev:2428922Jag är inte ett dugg avis heller...JAG fick ju glädjen att sitta på jobbet istället för att hälla i mig massa god öl å spamma med roliga människor
fille600 skrev:2428930Godafton ers uppsnofsighet, jag försökte hålla "fanan högt" igår men det gick inget vidare, du vet ollning o sånt Nästa gång får vi se till att ni kan vara med
Milla skrev:2428943Testar att dela med mig av mina bildbevis igen..
Lord Adrian skrev:2428938Indeed, min lever har kommit lindrigt undan några veckor nu så den är förtjänt av en riktig holmgång.
fille600 skrev:2428949Bilden med där två gamla gubbarna (snigeln, o valrossen)
Milla skrev:2429023Jorå, det kommer mera..*s* Dessa bilder är tagna av Fille, vet inte riktigt vad han hade i tanke då han tog den bilden där man ser Snigelns gylf och Valrogs ansike i samma höjnivå...
Thyg0d skrev:2429042Det finns saker man helst inte vill fundera på....
Lord Adrian skrev:2429074attans vad massa kex det var då *dreglar på tangentbordet*
Ullis skrev:2429112Jäklars vilket pådrag det var med kameror då. Såg ju att de blixtrade lite här & var, men att det var så pass många....det måste jag ha missat
Synd att inte allas vårat "Skägg" var med, vet att han mår lite dåligt över att ha missat partajet. Kl 04.20 i natt ville han fortfarande ha info om detaljer
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |