Fan va ful din hoj ser ut.. Tycker det är snyggare med kåpor o sånt..d1ce skrev:2429179Fanken vad kommande onsdagskörning känns avlägsen Nästan så man sörjer lite.
Thyg0d skrev:2429184Hörrö d1ce... Det verkar som om du saknar nåt på cykeln....
Hittade ni felet då?
scud skrev:2429185Fan va ful din hoj ser ut.. Tycker det är snyggare med kåpor o sånt..
d1ce skrev:2429179Fanken vad kommande onsdagskörning känns avlägsen Nästan så man sörjer lite.
-@
fille600 skrev:2429194"bröli" ser en aning vingklippt ut för tillfället. Har du hittat felet/felen?
Det där ser ut som projekt som överstiger "fulmecknivån" som jag och Håkan ägnade oss åt idag
Det är lungt.. Monkark KING, svart och guld till färgen! När hämtar du den?d1ce skrev:2429191
Kan jag inte få låna din på onsdag, din cykel måste vara riktigt ledsen som aldrig får elda ordentligt
-@
d1ce skrev:2429191Endera topplocket eller packningen, vet inte vilket ännu... Vet inte om min plånbok vill veta heller Kanske ska vänta med resten till februari eller så?
d1ce skrev:2429196Imorgon är det bara en renram kvar, har en tanke att lämna in den på pulverlack, svart
Då kan jag iof definitivt glömma resten av säsongen.
-@
Thyg0d skrev:2429201Inte f-n kan du ha blåst locket heller...
Nog för att jag har förstått att farbror eldar på så inihlvt men
knäcka ett topplock måste ju kräva en hel del även om det är en hoj
och du varvar som om du läst Ondags tråden alldeles för mycket...
Såvida farbro inte kört utan kylarvätska, eller pillat på tändingen så
du haft detonationerna hugo ett helt race men det verkar
ruskgit långsökt.
EDIT:
Visst ja! Glömde... Det är ju ondsagsåkatråden...
Prövat att olla den??
fille600 skrev:2429203Coolt, men slutåkt ja. Det finns i och för sig en klubba som du skulle kunna "förbarma" dig över och som behöver köras lite
Ullis skrev:2429183En något sliten Jensa, som han själv undertecknat sej med i messen, har skrivit följande under lördmorgon/kväll.
bla,bla
edit: uppdatering......BK tror det är dags att skilja sej & bara ha barnen varannan vecka, han vill ju göra både sej själv & SH rättvisa
Så, var är denna karl frisk tro???
d1ce skrev:2429209
Inte utan men med på tok för lite under ett gäng mil...Skyller på att jag precis köpte hojen och inte hade en tanke på att det kunde vara så. Märkte bara att tempen började bete sig lite olustigt.
Så det är bara hålla tummarna. Det som är lite underligt dock är att det läckt väldigt lite och bara olja (troligtvis då stiftet varit väldigt sotigt) tills igår då den bolmade vit rök och stiftet blev vitt. Endast ett stift/cylle det handlar om, resten av stiften är härligt ljusbruna och fina.
Thyg0d skrev:2429220Aj fan...
Håller tummarna... Men har toppen slagit sig så har du ju en
underbar anledning till att plana lite...
"Never replace, only upgrade" brukar jag leva efter...
fille600 skrev:2429217Frisk ! Inte på en endaste millimeter av hans lekamen
Lider verkligen med dig... måste du porta OCKSÅ! Shit...d1ce skrev:2429228Är det så jäkla illa, så räcker det inte med att plana Då blir det portning också
Det innebär tyvärr att ingen kommer att ha en susningen av en chans nästa år, tyvärr... Kommer få köra i en helt egen grupp! överjävligtsnabba gruppen, Ullis kanske kan få åka framför, ehh, till en början iaf.
Men låter det troligt att endast en cylinder skulle läcka om den slagit sig?
-@
Thyg0d skrev:2429231Lider verkligen med dig... måste du porta OCKSÅ! Shit...
Jobbigt läge... Vet inte vad jag ska säga... Beklagar sorgen...
d1ce skrev:2429228Det innebär tyvärr att ingen kommer att ha en susningen av en chans nästa år, tyvärr... Kommer få köra i en helt egen grupp! överjävligtsnabba gruppen, Ullis kanske kan få åka framför, ehh, till en början iaf.
fille600 skrev:2429247Det kommer alltså gå Überomoraliskt fort nästa år Tuppkammen växte snabbt där
Thyg0d skrev:2429249Men jag kan förstå att det suger för dig just nu..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |