Thyg0d skrev:2429265Lastgammal?? och säger du 30 så tar jag med mig ett baseballträ nästa gång jag ska till landet!
fille600 skrev:2429217Frisk ! Inte på en endaste millimeter av hans lekamen Jag hölll på att garva läppen av mig när du drog det där i bilen. Satt och undrade hur länge det skulle dröja innan det vart offentligt
d1ce skrev:2429169Ok, ett gäng damer på party, jag får väl följa med nästa gång så ni åtminstone får en man att dela på
-@
Ullis skrev:2429271Klart man måste dela med sej Han är ju inte här & kan försvara sej nu heller.....vilket gör de roligare Ska bli kul att höra diverse bortförklaringar sedan.
d1ce skrev:2429267Jag blir nog 25, skulle jag tro
-@
Ullis skrev:2429271Du missade något. Du kanske rent av hade blivit upphånglad i något hörn med skum belysning.....fast de får du ju förstås aldrig veta
Thyg0d skrev:2429280Okay... Luftvärnskanon it is then....
Håll i dig plutte...
lastgammal vid 25? Herregud... du är ju inte ens lite torr bakom öronen...
d1ce skrev:Livet ÄR förbi och över, nu är det bara volvon och pension kvar
-@
Thyg0d skrev:2429289TRo mig... Livet BÖRJAR vid 30...
Innan är man ju helt väck...
Det är ju nu allting börjar trilla på plats OCH försäkringen
blir snuskigt billigt...
Ullis skrev:2429271Klart man måste dela med sej Han är ju inte här & kan försvara sej nu heller.....vilket gör de roligare Ska bli kul att höra diverse bortförklaringar sedan.
d1ce skrev:2429292Och överskottet från försäkringen går till blöjjor och välling? Nej tack
-@
fille600 skrev:2429294Ha,Ha, helt rätt! Även om han är hal som en ål, så kommer han få klia sig rejält i skägget för att klara sig ur den här gången
Jag förutsätter att meddelande finns kvar i mobilen för att kunna användas om det behövs. De har ett synnerligen högt bevisvärde
d1ce skrev:2429282Ahh sugar Jag vet att du vill...!
Får prova lyckan nästa pub helt enkelt
-@
Thyg0d skrev:2429300
Tycker dock att ovanstående sms ska publiceras omgående så
han får vääääldigt mycket att förklara...
Ullis skrev:2429314App app app, blanda inte in mej i vårt förhållande nu......... jag var inte den enda brewden i skocken. Men givet ska du med, det var ju bara uppvärmning denna gång
fille600 skrev:2429294Ha,Ha, helt rätt! Även om han är hal som en ål, så kommer han få klia sig rejält i skägget för att klara sig ur den här gången
Jag förutsätter att meddelande finns kvar i mobilen för att kunna användas om det behövs. De har ett synnerligen högt bevisvärde
Thyg0d skrev:2429300Hörrö! Jag sa äldre... Inte inlagd på hemmet...
Inga blöjor och välling planer här på väääldigt länge...
Man får ju planera...
Ullis skrev:2429324Det ska arkiveras Synd man inte sparat alla mess, hade ju kunnat göra en mindre förmögenhet på att ge ut en bok om KB´s bästa.
d1ce skrev:2429326
Pratar med KB i tele nu Eller nyss rättare sagt... Han är lika väl informerad om läget som vanligt
fille600 skrev:2429339Han är som en bläckfisk den mannen , tenktakler ute överallt så att inget missas!
Ullis skrev:2429183En något sliten Jensa, som han själv undertecknat sej med i messen, har skrivit följande under lördmorgon/kväll.
*Ska du pilla på Kakans mutta så ska jag ha bild annars kommer bamsefar i din mobil.
*Hur var bortamatchen hos Kakan? Sa du att du skulle mecka Kakans mutta?
*1 liter cola o en stadig lasagne har stadgat upp skeppet lite. Vadå muskläm, har jag gjort bort mej nu IGEN?? Fattade inte det där med däcket som alla surrade om?
* Jag måste va jävligt trög, fick du punka på ditt nya bakdäck?
* Mopsa dej inte kvinna!!! Någe drag i tråden? Hur många sidor har de trasiga jävlarna spammat ihop? Du hade fan platsat igår för du vet ju hur man dyngar till på allvar
* Och vad fan är pumka?
########################################################################################################
*Har meddelat herrn att han kan glömma muttor ett tag, han är ju på "semester" med familjen.
*Ja, TRÖG var ordet. Punka i gamla däcket & nytt på från Snigeln.
*Pumka ÄR punka, OM man är bakis & fortfarande (efter 4 mess med ordet pumka) inte orkar ändra/lägga till i ordlistan
*18 sidor i tråden, så du får sluta umgås med familjen....det stjäl för mycket tid från SH.
edit: uppdatering......BK tror det är dags att skilja sej & bara ha barnen varannan vecka, han vill ju göra både sej själv & SH rättvisa
Så, var är denna karl frisk tro???
Lord Adrian skrev:2429074attans vad massa kex det var då *dreglar på tangentbordet*
d1ce skrev:2429254
Bla bla bla bla!!
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |