Kapten Blåskägg skrev:2437156Den gången ja
EN gång är INGEN gång....TVÅ gånger börjar det bli tjatigt...
Kapten Blåskägg skrev:2437156Den gången ja
fille600 skrev:2437135Guldfisken personifierad
d1ce skrev:2437160Vilken gång stekte jag dig inte?!
-@
Valrog skrev:2437162EN gång är INGEN gång....TVÅ gånger börjar det bli tjatigt...
Snail_shell skrev:2437087Du hittade hem i alla fall..
Jag tror att det är en ny regel..
Håll Nursey och Ladbol i från varandra..
Dom skulle lyckas köra i cirklar runt Stockholm i dagar frågande varandra om vägen..
Kapten Blåskägg skrev:2437163Börja nu med att skruva ihop hojen så kan vi snacka sen
Kommer ju inte att hända så det känns inte som nåt problem
Froberg_racing skrev:2437180[d1ce]
Tja ska du åka från Norrtan i morgon eller??
Valrog skrev:2437162EN gång är INGEN gång....TVÅ gånger börjar det bli tjatigt...
d1ce skrev:2437184-@
Kommer du över och renoverar toppen åt mig ikväll så åker jag med Annars får hojjen stå nerplockad tills det att mekandet är klart.
Kör hårt om du åker med
-@
Det är snällt av dig...hann ju nästan handla klart innan du kom in.....på donken alltså.d1ce skrev:2437184Haha, din j*vla rultbulle! Sluta mums godsaker så kanske du har en chans!
Än har jag bara fått vända mig om för att se det konstaterade slöseriet med hk du har mellan benen Vrid på rullen så kanske du hinner med att se mitt döläckra arsle!
*kjamizzz*
-@
Kommer du över och renoverar toppen åt mig ikväll så åker jag med Annars får hojjen stå nerplockad tills det att mekandet är klart.
Kör hårt om du åker med
-@
Förstår att du tycker det, ni kommer alla gå den hårda vägen, synd att jag var tvungen att börja med dig bara. Jag vet ju hur bräcklig du är inombords... Så ball men ack så mjuk. Kommer aldrig glömma när jag tröstade dig, bad dig torka tårarna och snyta dig innan hela gruppen kom.
Du är allt en fin och mjuk kille
-@
Froberg_racing skrev:2437197Jaha har du satt igång redan! det har jag missat!! Har varit bortrest utan internet så jag är inte direkt uppdaterad!! hehehe men lycka till då!
Valrog skrev:2437212Det är snällt av dig...hann ju nästan handla klart innan du kom in.....på donken alltså.
Eller hade du parkeringssvårigheeter eller någon annan dålig ursäkt...
Snail_shell skrev:2436916Lika bra att skriva det här innan karln kommer hem!
Det är bara att tugga i er!
d1ce skrev:2437217Något i toppen rasade på riktigt i torsdags/fredags, rökte som finaste finska ångbastu. Bara hoppas på att det är packningen som rök. Annars är jag rökt
Tackar!
-@
-@
d1ce skrev:2437217Något i toppen rasade på riktigt i torsdags/fredags, rökte som finaste finska ångbastu. Bara hoppas på att det är packningen som rök. Annars är jag rökt
Tackar!
-@
Din lilla fislirare! För att jag släppte på sveavägen innebär inte att jag fetstekte dig på vägarna vi kunde gasa Att du filsimmade några meter innebär inte att du är i närheten av så snabb som en äkta racer...
-@
Valrog skrev:2437230Sitta och fisköra i bussfil BAHH..När man kan kryssa i dom rätta filerna...FEGIS
Jag vet att du VILL vara ball och hård men håll dig till fakta lillgubben...
Froberg_racing skrev:2437226Fy faan låter inte kul! Ja man får verkligen hoppas att det inte är nått värre än så!!
d1ce skrev:2437241Jag höll igen och väntade in farfar... Förstår att Inger var kallsvettig som du kämpade för att hålla tempot uppe. Stressade och skakade som inget annat när du kom fram... Stackare, Caroline tyckte synd om dig och bad mig att inte stressa och hetsa dig så i framtiden. Hon gillar ju dig och vill verkligen träffa både dig och Inger igen, ingen ska behöva köra av för lite lek, inte sant?!
-@
Valrog skrev:2437257Ja vad att säga...jag får väl sluta att stressa dig då lilleman....
Så att vi kan ses igen..Hälsa carro föresten.
Du får väl ta bilen in imorr'n då!!!!d1ce skrev:2437263Sluta ge tillbaka kakan killen
Hehe, du ser henne nog före mig misstänker jag, men jag ska hälsa
-@
Valrog skrev:2437265Du får väl ta bilen in imorr'n då!!!!
När skulle Jörgen komma och hjälpa dig då?
JAG står fast vid att jag kan hjälpa dig om du behöver...d1ce skrev:2437280Ingen aning hur jag ska göra eller hur mkt han har tänkt hjälpa mig... Beror väl antagligen på lite hur mkt jag river?
Vore iof fint att meka där det finns tillgång till ordentligt med verktyg osv, en lös motor är ju inte så otymplig.
-@
Valrog skrev:2437299JAG står fast vid att jag kan hjälpa dig om du behöver...
Kan ju ta med mig min ena verktygs"låda"..borde räcka gott och väl....d1ce skrev:2437314En samkväll över en trasig själv och hoj vore inte dumt Vi får se till att ha lite bra att ha saker på ett och samma ställe bara. Mitt garage har inte särskilt mkt att erbjuda i verktygsväg bara...
-@
Valrog skrev:2437329Kan ju ta med mig min ena verktygs"låda"..borde räcka gott och väl....
HUR långt har du kommit?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |