Ulfis
aka Retep
Har ni inget bättre för er, som att jobba kanske så kan ni ju alltid kolla in den här bruden. Hon kan trolla hon...
http://www.bigfun.be/Movie/Ursula%2BMartinez.htm
http://www.bigfun.be/Movie/Ursula%2BMartinez.htm
Snail_shell skrev:2437738Så lungt och stilla det var här!!
Är det så att sista månadens ultra spammning och slutet på säsongen börjar ta ut sin rätt.
Arbetet eftersatt.
Familjer som är eftersatta
Valrog skrev:2437812Spännande upplösning i kväll på ONSDAGÅKNING...
MÖRDAR man cykeln får man skylla sig själv..d1ce skrev:2437860Man hae lika gärna kunnat tro att det är pensionärerna från det lokala servicehuset som är ute på picnic! Det unga, fräscha och inspirerande inslaget dyker ju inte ens upp
-@
Valrog skrev:2437812ELLER så är det bara spänningen som stiger inför sessens sista Onsdagsrunda...VAD ska snigeln hitta på för någe nu då??
VEM ska han steka...Ska han leda? Frågorna hopar sig.
Och vad ska Herr Blåskägg alias spökollaren hitta på för bus,
Ska han rökbelägga Favvo vägen eller ska han ÄNTLIGEN få fart på Gixxern och Wiiila lite med fröken E därbak...
Och VAD ska Lillen D1CE hitta på för att en sista gång kunna smäda någon stackare,när han nu är förpassad att sitta hemma i soffan med en chipspåse medans dom andra BRÄNNER.
Sist men inte minst..sk Nursey överträffa sig själ med ÄNNU godare bakverk.
Ja gott folk...
Spännande upplösning i kväll på.....*Mörkröst* ONSDAGÅKNING Med Skägget...
Nursey skrev:2437955VA? Vaddå sista rundan?? Jag tänker inte ställa undan hojen förrän jag klotat in i en snöhög...
Noll-Koll skrev:2437719Jag, Ingel och Seerdon kommer och myser med er idag... Kram
Nogger skrev:2437965....OM ni kör bogan idag ! Eller rättare sagt NÄR ni kör bogan så är det en bil som gått av i högern INNAN transformatorkurvan så det ligger duktigt med grus på vägen, antar att flaggvakterna inte hinner få bort det innan kvällen Det såg inte ut och va så farligt, men det är mer än man först tror
så när jag åkte där imorse så infann sig en "LITEN" sidoförflyttning i den böjen... Ta det vackert m.a.o.../M
Nursey Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters :) :hihi[/QUOTE skrev:Wow vilka fina kakor
Dom ser delikata ut.
Valrog skrev:2437812ELLER så är det bara spänningen som stiger inför sessens sista Onsdagsrunda...VAD ska snigeln hitta på för någe nu då??
VEM ska han steka...Ska han leda? Frågorna hopar sig.
Och vad ska Herr Blåskägg alias spökollaren hitta på för bus,
Ska han rökbelägga Favvo vägen eller ska han ÄNTLIGEN få fart på Gixxern och Wiiila lite med fröken E därbak...
Och VAD ska Lillen D1CE hitta på för att en sista gång kunna smäda någon stackare,när han nu är förpassad att sitta hemma i soffan med en chipspåse medans dom andra BRÄNNER.
Sist men inte minst..sk Nursey överträffa sig själ med ÄNNU godare bakverk.
Ja gott folk...
Spännande upplösning i kväll på.....*Mörkröst* ONSDAGÅKNING Med Skägget...
Snail_shell skrev:2438064
Introt klart!!
Du kan åka o tvätta min bil, o sen laga pyspunkat på vänsterfram.. Har du verkligen så tråkigt?Valrog skrev:2438082OCHJAAA jag har just nu tråkigt på jobbet...KUNDJ.....VLAR som inte kommer...
Snail_shell skrev:2438064
Introt klart!!
Milla skrev:2438102Hörru, din sista profiltext, lirar inte riktigt med min första tycker jag..Hahaha
Valrog skrev:2438082Ja vafaaaan vi måste ju busa till det lite....
OCHJAAA jag har just nu tråkigt på jobbet...KUNDJ.....VLAR som inte kommer...
Snail_shell skrev:2438105Ba ba ba ba!!!
Lyssnar inte på dig!!!
JAPP...scud skrev:2438095Du kan åka o tvätta min bil, o sen laga pyspunkat på vänsterfram.. Har du verkligen så tråkigt?
Stackars, men det blir ju roligare ikväll iallafall..Valrog skrev:2438115JAPP...
Valrog skrev:2438082
OCHJAAA jag har just nu tråkigt på jobbet...KUNDJ.....VLAR som inte kommer...
Ingeli64 skrev:2438118Och min kopplingspedal gnisslar misstänksamt.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |