Hon lär ju iaf vara framme före digMilla skrev:2438398Hittar du dit då?
Hon lär ju iaf vara framme före digMilla skrev:2438398Hittar du dit då?
Nogger skrev:2437965....OM ni kör bogan idag ! Eller rättare sagt NÄR ni kör bogan så är det en bil som gått av i högern INNAN transformatorkurvan så det ligger duktigt med grus på vägen, antar att flaggvakterna inte hinner få bort det innan kvällen Det såg inte ut och va så farligt, men det är mer än man först tror
så när jag åkte där imorse så infann sig en "LITEN" sidoförflyttning i den böjen... Ta det vackert m.a.o.../M
scud skrev:2438406Hon lär ju iaf vara framme före dig
Kapten Blåskägg skrev:2438532Jag är tyvärr riktigt mosig idag men ska försöka köra ändå, vi synes
Uppdatering av första inlägget pga av synpunkter från deltagare!
d1ce skrev:2438174Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten
Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få...
-@
Kapten Blåskägg skrev:2438532Jag är tyvärr riktigt mosig idag men ska försöka köra ändå, vi synes
fille600 skrev:2438536Ta en wiskhy..... (tänkte jag säga innan jag kom på att det inte är så lämpligt
Kapten Blåskägg skrev:2438489Tack för infon, värdefullt
d1ce skrev:2438551Ok, bara för att Anderzzon inte kan komma ikväll så vill jag inte höra om massor av idiotkörningar där ni försöker ta över äran som snabbast i stockholm. Jag vet att han är snabbast, jag vet att han är bäst, jag vet att han är snyggast och jag vet att ni försöker ta över denna tron från han. News for you, det kan ni inte!
Kör lugnt, sista körningarna är väl kanske som sista åken i backen! Ta det lugnt, inga olyckor och inga hemskheter tack, ser gärna en hel och glad skara som spammar ikväll!
Ha det så trevlig, puss!
-@
-@
gattacca skrev:2438708Ladbol ringde precis och varnar för grus på Hagbyvägen mellan Vallabrink och Norrortsleden. Anledning att ta det lugnt alltså.
Varför ska det alltid vara grus på dom roliga vägarna?
Kakan skrev:2438747för att ni inte ska kunna bränna på så mycke på dom roliga vägarna
(fölåt kunna inte låtabli )
Anderzzon skrev:2438744För att förklara jag sitter fast i Växjö å lider...
Annars var det väl bra skrivet tycker jag
D1ce dig kan man kalla kompis
Där har det ju iofs legat grus ganska länge.. Fast det kanske är mer nu..gattacca skrev:2438708Ladbol ringde precis och varnar för grus på Hagbyvägen mellan Vallabrink och Norrortsleden. Anledning att ta det lugnt alltså.
Varför ska det alltid vara grus på dom roliga vägarna?
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |