Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060906

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437879 MÖRDAR man cykeln får man skylla sig själv..:tungan :D

Det sa jag till Rossi när han mördade M1'an på Laguna Seca också, bubben ;)

-@

Nursey skrev:
2437955Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters :)

:hihi

Fan vilken pärla du är! :)

-@
 
Last edited:

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S
Citat:
Inskickat av Nursey
Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters




Fan vilken pärla du är!

-@

Ahha så då kommer du alltså ikväll iallafall, eftersom bakverken var till din ära.
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2437955 VA? Vaddå sista rundan?? Jag tänker inte ställa undan hojen förrän jag klotat in i en snöhög...:yoparty

:huvet

Lugn Syrran..:pannkyss
Det är bara sista Onsdagskörningen..SEN kommer den spännande fortsättningen.....tram tralala...*Ljussjunganderöst*.. LÖRDAGSTUR MED SKÄGGET...:tummenupp
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Ingeli64 skrev:
2438156Ahha så då kommer du alltså ikväll iallafall, eftersom bakverken var till din ära.

Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade :( Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... :) Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten ;)

Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få... ;)

-@
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
d1ce skrev:
2438174 Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade :( Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... :) Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten ;)

Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få... ;)

-@

Hahahahahahahahaaaaaaaaa......fifaaan hahahaaaaaaaa:tungan :D finska pinnar som jornötter...hahaha:D
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2438174 Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade :( Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... :) Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten ;)

Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få... ;)

-@

:D :D :tummenupp
Jo SEG att köra om då eller?
*Åkerochblockar*
 

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S
d1ce skrev:
2438174 Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade :( Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... :) Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten ;)

Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få... ;)

-@

:rofl :rofl :D
Förlåt gubben, jag kunde bara inte låta bli. hehehe
Nu får jag väl sova på soffan resten av året.
:kiss
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Som kort information

Inte för att den är avgörande!
Men jag kommer i kväll.. ( Tror ingen missat det ) :D

17:15.. Kan bli lite tajt.
Däremot är jag på plats senast 17:30. :tummenupp
Skulle det vara så att ni stressar i väg direkt..
Så får jag väl kava i kapp..
( Vilket inte bör ta så lång tid ) :D
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Snail_shell skrev:
2438197 Som kort information

Inte för att den är avgörande!
Men jag kommer i kväll.. ( Tror ingen missat det ) :D

17:15.. Kan bli lite tajt.
Däremot är jag på plats senast 17:30. :tummenupp
Skulle det vara så att ni stressar i väg direkt..
Så får jag väl kava i kapp..
( Vilket inte bör ta så lång tid ) :D

Har LITE samma problem..MEN Gixxern får väl jobba lite istället..
Till skillnad från en del BUSSAR som inte kommer upp i dom hastigheterna...hehehehe.. got ya...:tummenupp
Stressa på du gubben vi kan säkert vänta den där kvarten..Det är ju bara att köra in senare..
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Nursey skrev:
2437955

Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters :)

:hihi

Va? Nu får jag dåligt samvete. Skulle ha svängt ihop bullar men jag hinner fan inte. Får ha det innestående till i vår. Då bjuder jag på saft och bullar nånstans i underbara Roslagen.
 

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda X-11 -01
Lite barlast kommer medföra lugn körning för mig... Hoppas ni inte bara försvinner i fjärran.
 

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Ja nu sitter man här nyopererad så det blir ingen körning för mig ikväll.. :-(
Men skam den som ger sig jag får väl sitta bakpå som barlast....

Den snälla doktorn sa att jag skulle kunna köra om två veckor.. TVÅ veckor...jag ska köra i helgen...så det så....:)
Hoppas ni får en bra körning ikväll
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top