Valrog skrev:2438123Värst vad alla vill att jag ska laga deras bilar nu då....Hej gullet....
Vi är bara omtänksamma så du slipper sitta sysslolös på jobbet ju!
Valrog skrev:2438123Värst vad alla vill att jag ska laga deras bilar nu då....Hej gullet....
Ingeli64 skrev:2438129Ja, vi måste ju hålla dig sysselsatt så du inte har så tråkigt på jobbet.
tebax gubben
Valrog skrev:2437879MÖRDAR man cykeln får man skylla sig själv..
Nursey skrev:2437955Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters
Nursey skrev:2437955VA? Vaddå sista rundan?? Jag tänker inte ställa undan hojen förrän jag klotat in i en snöhög...
Ingeli64 skrev:2438156Ahha så då kommer du alltså ikväll iallafall, eftersom bakverken var till din ära.
d1ce skrev:2438174Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten
Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få...
-@
d1ce skrev:2438174Jag beställde dem faktiskt innan min kära pärla rasade Men jag misstänker att det är fler än jag som verkligen uppskattar Shirin's bakkonst? Minns en man, han hetter Roger, som såg enormt touring ut med ölmagen upplagd på tanken. Väl framme vid donken rökte han 4'a paket cigg och käkade finska pinnar som om det vore jordnötter, nävarna for in med fart och tuggades hastigt... Tror inte kolakakorna gör honom mindre belåten
Känner du honom förresten? Hyvens kille även om han är sådär på att köra och seg som få...
-@
Nu får du ta o pallra dig in också..jag har ju fan inte fått ge dig stora kramen ännubikerwoman skrev:2438173...så jobbar man kväll... till 21.30... Är ni kvar vid donken vid 22-tiden tror ni? Isåfall tittar jag in efter jobbet!
-@
Ingeli64 skrev:2438191
Förlåt gubben, jag kunde bara inte låta bli. hehehe
Nu får jag väl sova på soffan resten av året.
Snail_shell skrev:2438197Som kort information
Inte för att den är avgörande!
Men jag kommer i kväll.. ( Tror ingen missat det )
17:15.. Kan bli lite tajt.
Däremot är jag på plats senast 17:30.
Skulle det vara så att ni stressar i väg direkt..
Så får jag väl kava i kapp..
( Vilket inte bör ta så lång tid )
Nursey skrev:2437955
Bakverken är klara nu och på lillens begäran är det kolakakor..som är lite sega..jag ger UPP med småkakor nu..får inte till det..muffins är vad jag kan..alla olika sorters
Ullis skrev:243839017,15 blir tajt för mej, kommer till Gottröra till kl 18,30 ist.
See Yaaaa!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari